مدیریت شهری

شهردار منطقه ۶ در تجلیل از خانواده شهدای ارامنه: اقلیت های دینی نقش ارزنده ای در شکل دهی تاریخ معاصر ایران داشته اند

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران،به همراه سالک مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ، شریعت رئیس بنیاد شهید منطقه۶و۷ و جمعی از مدیران شهری منطقه به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۰میلادی و تولد عیسی مسیح (ع) با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای اقلیت با خانواده های آنان دیدار و سال نو را تبریک گفتند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶در این دیدار فرهادی گفت: اقلیت های دینی، به خصوص ارمنیان، در شکل دهی تاریخ معاصر ایران نقش بسیار ارزنده ای ایفا کرده اند، و این نقش حتی در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و یا دفاع مقدس نیز ادامه یافت.

شهردار منطقه ۶ اظهار داشت شهدا با خون خود اقتدار و عزت را به کشور عزیزمان هدیه کردند و ارج نهادن به این فداکاری وظیفه همه ی ماست و ما هم در مناسبت های مختلف تلاش می کنیم با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار داشته باشیم و امروز به بهانه میلاد مسیح پیام‌آور صلح و مهربانی این فرصت را مغتنم شمردیم برای قدردانی از خانواده‌ شهدای ارامنه و از نقش مهم شما و صبر و مقاومت تان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که بر هیچ کس پوشیده نیست قدردانی می کنیم.

فرهادی در ادامه اظهار داشت:دیدار و تبریک سال نو میلادی کمترین کاری است که در قبال خانواده‌های عزیز شهدای ارامنه و مسیحی از دست‌مان برمی‌آید چرا که شما برای دفاع از کشور و ملت ایران عزیزانتان را تقدیم کرده‌اید و یقینا خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و به خصوص مادران و همسران شهدا در نزد خداوند متعال دارای جایگاهی خاص و با عظمت هستند.

شهردار منطقه ۶ در این دیدارضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی، برای مسیحیان و ارامنه بویژه خانواده های شهدای ارامنه ایران آروزی سالی پر از خیر و برکت و خوشی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا