مدیریت شهری

واکنش معاون شهردار به خبر حذف مسیر ویژه نابینایان از پیاده‌راه‌ها

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به این مطلب که مسیر ویژه نابینایان از پیاده‌راه‌ها حذف نمی‌شود گفت:‌ کفپوش‌های هشداردهنده جایگزین موزاییک‌های شیاری می‌شوند.

به گزارش شوراآنلاین، در ساعات اخیر خبری مبنی بر صدور دستورالعمل حذف خطوط حسی ویژه استفاده نابینایان از پیاده‌راه‌ها یا همان خطوط شیاری و سکه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که در همین رابطه موضوع را از صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران جویا شدیم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران ضمن اعلام نادرستی این ادعا عنوان کرد: اگر این اتفاق در معابر صورت گرفته به منظور بازسازی پیاده‌راه‌های تخریبی بوده است.

وی ادامه داد: این معاونت بازسازی موزاییک‌های شیاری یا همان خطوط حسی ویژه استفاده نابینایان از پیاده‌راه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است. به همین علت هم اگر حذفی صورت گرفته، موقت است و مجدد خطوط حسی ویژه استفاده نابینایان در پیاده‌راه‌ها نصب خواهد شد

به گفته صفا صبوری دیلمی، یکی از طرح‌های جدید اجرایی راجع به حذف موزاییک‌های شیاری و جایگزین راهنمای اکسترنال ویژه نابینایان با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز در این مسیرها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا