اجتماعی و فرهنگی

خروج یک میلیون و ۱۰۰هزار زائر حسینی از مرزهای زمینی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار حبیب‌الله جان نثاری، جانشین یگان‌های ویژه و قرارگاه ظفر ناجا درباره اقدامات انجام شده در قرارگاه ظفر ناجا که وظایف آن برعهده یگان ویژه است، اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری نسبت به سال گذشته اقدامات زیر ساختی خوبی در مرزها انجام شده و هماهنگی میان دستگاه‌ها نیز بیش از گذشته است که نتیجه آن تسهیل و تسریع در آمد و شد زائران است.

جانشین یگان های ویژه ناجا همچنین از خروج یک میلیون و ۱۰۰هزار زائر از۳۰آبان ماه تا صبح روز شنبه ۷ آبان از طریق مرزهای زمینی خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد، زائرانی نیز از طریق مرزهای هوایی و دریایی از کشور خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد: تا پیش از پنج شنبه، عمده بار خروج از مرزها از دو مرز شلمچه و چزابه بود، در مرز مهران نیز شاهد افزایش خروج زائران هستیم و پیش بینی می‌شود که همچنان این روند ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: زائرانی که قصد حضور در پیاده روی کنگره بزرگ اربعین را دارند باید حداکثر تا روز دوشنبه یا سه شنبه از کشور خارج شوند تا امکان پیوستن به خیل عظیم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) را داشته باشند.

سردار جان نثاری در توصیه به زائران گفت: زائران حتماً در شهر مبدأ خود نسبت به دریافت گذرنامه و ویزا اقدام و اشیاء، اسناد و لوازم گران قیمت خود را که حمل آنها ضروری است، در محلی امن و در کنار خود نگهداری کنند، ضمن اینکه از گذرنامه و مدارک شناسایی خود نیز چند کپی تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا