اجتماعی و فرهنگی

اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حرم‌ مطهر امامین کاظمین(ع) شتاب می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسن پلارک از شتاب گرفتن طرح‌های توسعه‌ای حرم مطهر امامین جوادین(ع) خبر داد و گفت : در دیدار با هیات عراقی توافقات در خصوص شتاب بخشیدن به اجرا و مشارکت در طرح‌های حرم‌های مطهر امامین جوادین(ع) نهایی شد.

وی افزود: در این دیدار جزییات توافق برای اجرای ۶ طرح در حرم مطهر امامین جوادین(ع) که توسط مهندسان و کارشناسان دو طرف ایرانی و عراقی در جلسات متعدد بررسی شده بود تکمیل شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اتمام طرح های بازسازی درون حرم مطهر امامین جوادین(ع) گفت: این سلسله نشست ها به منظور بررسی جزییات طراحی‌ها و نحوه اجرای پروژه توسعه فضای بیرونی حرم برگزار شده است و امیدواریم با پیگیری عتبه و همکاری دیوان وقف شیعی عراق بتوانیم هر چه سریعتر وارد مراحل اجرایی شویم.

وی با برشماری طرح های مورد بررسی گفت: وضیعت نقشه های دو هتل و دی کلینیک و همچنین نحوه اجرای پروژه مسقف حرم مطهر به همراه ساز وکار ساخت صحن صاحب الزمان(ع) و صحن امام رضا(ع) طرح‌هایی بودند که جزئیاتشان تکمیل شد.

به گزارش فارس، توافقنامه اجرای ۶ طرح طلاکاری ۴ گلدسته و باب القریش و باب القبله، طراحی و مشارکت در اجرای پروژه صحن صاحب الزمان و همچنین طراحی و اجرای پروژه‌های صحن امام رضا(ع)، هتل (دارالضیافه) کوچک و بزرگ، دی کلینیک و تکمیل پروژه مسقف شرقی و غربی حرم امامین جوادین(ع) اخیراً به امضای طرفین رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا