اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران افزایش می‌یابد/ برگزاری آزمون استخدامی نیروهای پیمانی

/خبرنگار: سعید زاهدی/

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از رایزنی برای برگزاری آزمون استخدامی نیروهای پیمانی تا سال آینده و تامین مسکن برای ۱۵ هزار نفر از کارکنان شهرداری خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین، لطف الله فروزنده معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران درباره اقدامات شهرداری درحوزه حقوق و مزایای کارکنان و در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به رسمی گفت:  با سازمان امور استخدامی مکاتبه کردیم تا مجوز بدهند و بتوانیم آزمون داخلی بگذاریم. اما جوابی که دادند این بود که آزمون باید سراسری باشد یعنی از همه دعوت کنیم در این آزمون شرکت کنند که امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: بنابراین با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صحبت شد . طرحی مطرح است که دستگاه ا اجازه دهند آزمون را بین نیروهای پیمانی خود برگزارکنند، و تا آن اقدام قانونی حل نشود نمی‌توانیم کاری بکنیم.

فروزنده درباره وضعیت حقوق نیروهای رسمی توضیح داد: ۲ آیتم را می توان دنبال کرد گروه و دیگری فوق العاده جذب بود که همه کارکنان دولت به عنوان فوقا لعاده جذب آن را گرفته اند اما به کارکنان شهرداری تعلق نگرفت که بین ۱۰ تا ۴۰ درصد فوق العاده محسوب می شد و درباره آن هم مکاتبه کرده ایم و خوشبختانه سازمان استخدامی هم در این باره نظر مثبت دارد.

وی افزود: با سازمان استخدامی مذاکره کردیم و فضای خوبی به وجود آمده و امیدواریم تا پایان امسال یا سال آینده تغییراتی انجام دهیم.

معاون شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تامین مسکن از برنامه های مهم ماست، اظهار داشت: براساس تسهیلات به وجود آمده، کارکنان را در اولویت قرار دادیم همانطور که می دانید ۲۸ هزار نفر برای مسکن اقدام کردند که حدود ۱۵ چند هزار نفر آنها در پروژه مروارید و سازمان بازرسی مشکل ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: دو مشکل معارض و تعاونی ها وجود دارد اما  مهمترین مساله ممنوعیتی بود که سازمان بازرسی ایجاد کرده است. ما معتقدیم با طرحی که معاون شهرسازی برای شروندان دراند قرار بود برای کارکنان در فاز اول ایجاد کنیم. یکی از مسائل مهم پرسنل مسکن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا