شورای شهر

سقف حقوق شورا از زبان طلایی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مرتضی طلایی در آغاز دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق اعضای شورای شهر اظهار داشت: باید در انعکاس مسائلی از جمله حقوق اعضای شورای شهر توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: حقوق اعضای شورای شهر از ۵ میلیون و ۱۰۰ و نهایتاً ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و دریافتی دیگر نیز وجود ندارد، البته هزینه‌های تلفن و حمل و نقل نیز دریافت می‌کنند.

طلایی گفت: ۷۰ ساعت حضور اعضای شورای شهر است که می‌توان گفت این اعضا روزانه ۱۵ ساعت و تمام‌وقت در شورای شهر درگیر کارهای مردم هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعضی از همکاران تمایل ندارند درباره حقوق خود اظهارنظر کنند و نباید به گونه‌ای اقدام شود که مورد سؤال قرار بگیرند.

طلایی یادآور شد: بحث مبارزه با فساد را باید در جاهای دیگر جست‌وجو کرد و در فیش‌های حقوقی، مبارزه با فساد نیست.

وی درباره طرح اعضای شورای شهر مبنی بر کاهش اختیارات شهردار، گفت: در مقطعی شورای شهر اختیاراتی را به شهرداری تهران واگذار کرده بود و این حق شوراست که مجدداً این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد و اعضای شورا در این خصوص حق اظهارنظر دارند.

طلایی گفت: درخواست ما از همه دوستان و همکاران رسانه‌ای این است که مباحث کاری شورا را در خود شورا مورد بررسی قرار گیرد و هر آنچه که رنگ و بوی سیاسی گرفت،‌ از اخلاق‌مداری و قانون دور می‌شود.

وی گفت: همه اعضای شورای شهر یک نگاه واحد در مبارزه با فساد دارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انصاف و اخلاق را در بیان و نگاه‌مان داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا