شورای شهرصفحه اصلی

درخواست شورای شهر تهران از رئیس‌جمهور در خصوص نمایشگاه بین‌المللی

رئیس شورای شهر تهران از ارسال نامه به رئیس‌جمهور در خصوص برگزاری نمایشگاه ها در مکان نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی چمران در حاشیه یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شهردار تهران در صحن شورا گزارشی از وضعیت حمل و نقل ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: قرار بر این بود هرماه گزارشی از فعالیت‌های حمل و نقل ارائه شود و با توجه به تغییر معاونت، شهردار در شورا حاضر می‌شود و هم به پرسش خانم سلیمانی پاسخ خواهد داد و هم‌ گزارش ۶ ماهه ابتدایی را ارائه می‌دهد و امیدواریم اخبار خوبی را بشنویم.

چمران با اشاره به اینکه  واگذاری املاک از سوی شهرداری به بخش‌های مختلف نیز در جلسه امروز ارائه می‌شود، گفت: اگر فرصتی باشد گزارش حسابرسی نیز بررسی خواهد شد.

چمران ادامه داد: در طول این چند ماه اتوبوس‌های چندانی به تهران اضافه نشده چون عملیاتی نبوده است، امیدواریم یک هزار دستگاه اتوبوس در ایام آتی اضافه شود. علاوه بر این یکصد دستگاه پس از ایام اربعین اضافه خواهد شد. به طور کلی در ۶ ماه نخست تعداد زیادی وارد نشد و با توجه به نیاز شهر تهران، این تعداد کافی نبود.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی همزمان با آغاز سال تحصیلی، گفت: قرار شد نامه‌ای به رئیس‌جمهور ارسال کنیم و با وزیر صمت نیز در این خصوص تماس بگیریم. نمی‌توان در مورد نمایشگاه‌هایی که پیش‌بینی شده کاری کرد اما امیدواریم با فشارهایی که از سوی دادستانی و نامه‌نگاری‌ها وارد خواهیم کرد، روند تغییر یابد.

چمران گفت: ابزارهایی در اختیار داریم اما با شهردار تهران و وزیر صمت صحبت کردیم و قرار شد هماهنگی‌هایی صورت بگیرد تا کار به استفاده از ابزارهای برخوردی نرسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا