اسماعیل دوستی در گفت و گو با شوراآنلاین: به رد صلاحیت اعضای فعلی شورا اعتراض دارم/ مسکوت ماندن معبری به نام آیت الله هاشمی زیبنده شورا نیست

به گزارش شورا‌آنلاین، اسماعیل دوستی در سیصد و چهل و سومین جلسه شورا در خصوص رد صلاحیت برخی اعضای فعلی شورای شهر تهران گفت: من نیز مانند دیگر همکارانم نسبت به رد صلاحیت برخی اعضای شورا معترضم و همه وظیفه داریم این موضوع را پیگیری کنیم.

وی افزود: اینکه برخی از اعضای شورا بعد از حضور بیش از یک دهه ای در شورا رد صلاحیت شوند عجیب است و از هیات نظارت درخواست دارم تا دوباره در خصوص اعضای فعلی شورا که رد صلاحیت شده اند بررسی های لازم را انجام دهد تا حقی از کسی ضایع نشود.

دوستی در خصوص بحث نام گذاری معبری به نام آیت الله هاشمی گفت: عبور از عدم نام گذاری بزرگراه یا معبری کلیدی به نام آیت الله هاشمی زیبنده شورا نیست و مسکوت ماندن این امر را به هیچ عنوان مناسب نمی بینم. من همچنان مصر هستم که بزرگراه رسالت برای این امر انتخاب شود اگر مخالف این موضوع هستند بزرگراه نیایش را پیشنهاد می کنم. 

وی  اظهار داشت: پیشنهاد می کنم خیابان نفت نیز به نام دکتر مصدق نام گذاری شود و امیدوارم هر دوی این موضوعات فوری در دستور کار شورا قرار گیرد . 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا