مدیریت شهری

شهردار منطقه ۴ خبر داد:هزینه ۶۰ میلیارد تومانی انتقال دکل های فشار قوی برق/بوستان مسافر میزبان گردشگران نوروزی شرق تهران است

سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه چهار تهران در خصوص افتتاح ۴+۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و عمرانی گفت: با وجود همه تنگناهای مالی، این منطقه موفق شده ۴۴ پروژه شاخص را اجرایی کند. مجموعه مشارکتی یاس شرق (شهربانو) از جمله پروژه هایی است که در روزهای آتی توسط شهردار تهران افتتاح و به بهره برداری شهروندان می رسد.این مجموعه مختص بانوان با مساحت ۱۸۹۷ مترمربع شامل پارکینگ طبقاتی، ۶۳ واحد تجاری، هایپرمارکت، مجموعه ورزش های آبی، سالن های چند منظوره، ورزش های رزمی و بدنسازی و سالن سینما با ظرفیت ۲۵۰ نفر آماده بهره برداری است.

وی افزود:با توجه به نقش فراوان بانوان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و سال های بعد از آن و حضور پررنگ و همیشگی آنها در صحنه های اجتماعی و سیاسی متاسفانه نگاه ویژه ای به این قشر از جامعه دیده نشده است. در این منطقه نیز ۵۱% از جمعیت منطقه را بانوان تشکیل داده اند. در این راستا ما این مجموعه را برای استفاده بانوان شرق تهران آماده و در اختیار ایشان قرار داده ایم.

حسینی ادامه داد:با توجه به استقبال گردشگران و شهروندان سایر استان ها از شهر تهران در ایام تعطیل به خصوص ایام نوروز و سایر فصول، شهرداری منطقه چهار تصمیم گرفت تا با احداث بوستان مسافر در ورودی شرق تهران در ابتدای بزرگراه شهید بابایی امکانات شایان توجهی را برای مسافران برون شهری و درون شهری و اسکان موقت ایشان فراهم سازد.

وی افزود: یکی از عمده ترین مشکلاتی که جانبازان و معلولان در شهرهای بزرگ با آن روبرو هستند، نبود امکانات مناسب رفاهی، تفریحی و ورزشی مناسب است و به نوعی جزئی از دغدغه های روزمره آنان به حساب می آید که متاسفانه این کمبود در منطقه ۴ نیز به خوبی محسوس است.از این رو تصمیم گرفته شد تا به منظور رفاه این عزیران بوستانی با امکانات مناسب و شرایط جسمانی معلولان طراحی و در اختیار آنان قرار گیرد.

شهردار منطقه ۴ گفت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که بیش از ۳۰ هزار نفر از همشهریان ما را در این منطقه به خود مشغول کرده است وجود ۸۵ دکل فشار قوی در این منطقه است.ما مدت هاست که پیگیری این مهم هستیم و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این خطر را از زندگی شهروندان حذف کنیم. اما متاسفانه شهرداری در این امر قدرت کافی را نداشته و با وجود این که از مقامات کشوری از فرماندار گرفته تا وزارت نیرو و …. کمک خواسته ایم اما تا به امروز اقدام جدی در این باره صورت نگرفته است و ما در انتظار آنیم که با کمک و یاری آحاد مردم و مقامات کشوری بتوانیم این مشکل را برای همیشه بر طرف کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا