مدیریت شهری

‌‌با حضور شهردار منطقه یک؛ نشست بازنگری مدیریت HSE-MS در شمال تهران برگزار شد

نشست بررسی میزان پیشبرد برنامه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سطح منطقه یک با حضور سید حمید موسوی، معاونین، شهرداران نواحی ده گانه، رئیس اداره HSE و سایر مدیران شهرداری منطقه یک برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه اظهار داشت: به منظور بررسی میزان پیشبرد برنامه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست از آغاز سال ۱۳۹۹ تا کنون، نشستی با حضور معاونین، شهرداران نواحی ده گانه و مدیران این منطقه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی افزود: رفع کلیه عدم انطباق ها، هماهنگی و همکاری کلیه حوزه ها، نواحی و سایر قسمت ها با اداره HSE منطقه یک به منظور ارتقا سطح بهداشت و ایمنی برای کلیه پرسنل، پیمانکاران و شهروندان امری ضروری و مباحث HSE جز اولویت ها و برنامه ی اصلی منطقه یک است.

موسوی برنامه های پیش رو برای انجام در حوزه HSE در این منطقه را به این صورت عنوان کرد: دریافت گواهینامه ایمنی آسانسورها، نصب چاه ارت، نصب سیستم های اعلام و اطفای حریق برای کلیه ساختمان های اداری منطقه، بررسی موارد عدم انطباق ساختمان ها با استانداردهای لازم و بازدید مستمر و دوره ای از اماکن عمومی تحت پوشش شهرداری از مواردی است که با سرعت و دقت لازم پیگیری خواهد شد.

گفتنی است حمید سالکی رئیس اداره HSE شهرداری منطقه یک نیز در این نشست آنلاین، در خصوص عملکرد منطقه و ممیزی داخلی صورت گرفته گزارشی به حاضرین ارائه نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا