شورای شهر

حجت نظری: دلیل استعفای شهردار بیماری نیست/ این فشارها برای جانشین نجفی هم خواهد بود

به گزارش شورا‌آنلاین، حجت نظری گفت: به نظر می‌رسد دلیل استعفای آقای نجفی از شهرداری صرفا بیماری نیست. برای دانستن دلایل استعفا باید کمی تامل کنیم تا در جلسات بعد از عید شورا بیشتر به آن پرداخته شود. ممکن است در جلسه علنی شورا هم وقتی درباره استعفا بحث شود به این موارد اشاره شود.

وی افزود:تقریبا مطمئن هستم این دسته از فشار‌هایی که بر روی آقای نجفی وجود دارد به هیچ وجه بر روی آقای قالیباف نبوده است. این فشار‌ها قطعا بر روی استعفای آقای نجفی اثرگذار بوده و گرنه ما از مسئولین کشور کم نداشتیم که بیماری داشته اند، حتی برای درمان در مقطعی از کشور خارج شده اند و مجددا به کشور برگشته اند. آن‌ها در مدت درمان‌شان از سمت خود استعفا نداده اند.

نظری ادامه داد:بیماری اتفاق نامتعارفی نیست و ممکن است برای هرکسی پیش بیاید و فرد هم می‌تواند برای درمان بیماری خود مرخصی بگیرد، یا حتی جانشینانی برای خود تعریف کند تا در مدت درمان که عملا امکان ایفای وظایف خود را به صورت کامل ندارد شخص دیگری کار‌ها را پیگیری کند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: چون شورا هنوز استعفای آقای نجفی را بررسی نکرده، طبیعتا آنچه می‌گویم نظر شخصی‌ام است. من شخصا اولویتم این است که با استعفای آقای نجفی مخالفت شود و ایشان همچنان به کار خودش ادامه دهد. فکر می‌کنم فعلا آقای نجفی باید به کار خودش ادامه دهد. بعید می‌دانم که حتی آقای نجفی کنار برود و کسی جایگزین او شود جنس فشار‌هایی که امروز وجود دارد برای نفر جدید متفاوت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا