اجتماعی و فرهنگی

تعداد سریال هایی که در نوروز پخش می شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رحمان سیفی‌آزاد در این زمینه گفت: این اتفاق یک تصمیم مدیریتی برای تنوع آنتن و در نظر گرفتن سلایق مختلف است و هیچ دلیل خاص دیگری ندارد.

او همچنین اعلام کرد: سریال «دودکش» بعد از ایام نوروز از شبکه یک پخش می‌شود و همچنان با قوت، تصویربرداری‌اش را ادامه می‌دهد. با توجه به ظرفیت آنتن ترجیح سازمان صداوسیما این بود که با رنگ‌آمیزی متفاوت، سه شکل از کمدی را در ایام نوروز در کنداکتور خود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد‌: از همان ابتدا هم صحبتش شده بود که آنتن تلویزیون در ایام نوروز امسال متنوع باشد. بر این اساس و برای رنگ‌آمیزی آنتن، این انتخاب را انجام دادیم که چهار کار در دست تولید قرار بگیرد و در نهایت سه سریال برای نوروز انتخاب شود.

 

او ابراز امیدواری کرد که بعد از ایام تعطیلات نوروز، سری جدید «دودکش» به روی آنتن برود.

 

سیفی‌آزاد در ادامه یادآور شد: برای نوروز سه جنس کار متفاوت را در نظر گرفتیم تا برای مخاطبان دلپذیر‌ باشد؛ ضمن اینکه جا دارد تاکید کنم «دودکش‌» همچنان ارزش‌های خودش را دارد؛ چراکه تهیه‌کننده بسیار خوب‌، کارگردان قدرتمند و بازیگران خوب و حرفه‌ای دارد و در نهایت یک کار کامل است که بعد از تعطیلات نوروز حتما دیده خواهد شد. امیدوارم بعد از دیده شدن هم یک انرژی به آنتن ببخشد.

 

مدیر مرکز امور نمایشی سیما در پایان اظهار کرد: امیدوارم سال جدید سالی پر از برکت برای هم وطنان عزیزمان باشد و از دیدن سریال‌های نوروزی لذت ببرند تا ما هم بتوانیم نظراتشان را دریافت کنیم و کارهای بهتری برایشان تولید کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا