شورای شهر

تذکر به حناچی درباره عدم ارائه گزارش مالی پروژه صدر

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران نسبت به عدم ارائه گزارش مالی قراردادهای پل صدر به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش شوراآنلاین، سید محمود میرلوحی در جریان دویست و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: با وجود اینکه هفت سال از اتمام پروژه صدر می‌گذرد اما گزارش مالی قراردادهای آن با وجود پیگیری‌های متعدد هنوز به شورای شهر ارائه نشده است.

او خطاب به حناچی گفت: با اینکه هنگام ارائه متمم بودجه ۹۸ قول داند گزارش مالی قراردادها، نحوه تامین منابع و میزان انطباق هزینه‌ها با مصوبات بودجه سنواتی و نیز مجوزها و گزارش فنی و دلایل ترجیح اجرای پل نسبت به مترو را ارائه دهند، اما هنوز این مساله انجام نشده است.

میرلوحی تاکید کرد: انتظار من این است که محاسبات به قیمت روز انجام شود و بیینیم این اقدام به چه صورتی هزینه شد و دیگر به این کارهای پر هزینه برنگردیم.

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران گفت: هرچه زودتر باید گزارش مالی این پروژه به شورا و افکار عمومی ارائه شود.

میرلوحی در قسمت دوم تذکر خود گفت: شش برنامه در تهران درخصوص تاب آوری شهر، ارتقا کیفیت زندگی و عدالت در توزیع امکانات در بحث آب و فاضلاب مطرح است که یکی از آن‌ها مربوط به جمع آوری آب‌های سطحی است اما متاسفانه خوب بازتاب پیدا نکرده است. همچنین لایروبی مسیل‌ها، تکیمل پروژه فاضلاب شهری تهران که باید چهارساله تمام شود، تصفیه خانه شماره شش و ذخایر منطقه‌ای از دیگر موارد این برنامه است اما می‌طلبد که شورا و شهرداری کار مستقلی انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا