ورزشی

رحمتی:جواب مظلومی را می دهم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی رحمتی بعد از عقد قراردادش با استقلال در هیات فوتبال گفت:کادرفنی جدیدی به استقلال آمده و بازیکنان خوبی هم جذب تیم شده است. امیدوارم با لطف خداوند و کمک بچه‌ها و با حمایتی که هواداران از ما انجام می‌دهند بتوانیم شرمندگی سال قبل را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال بهتر از سال قبل است ادامه داد: صددرصد تیم امسال خیلی بهتر از تیم فصل گذشته است.

سیدمهدی رحمتی پس از ثبت قراردادش با استقلال در هیأت فوتبال استان تهران گفت: سال گذشته یک تعداد بازیکن جوان جذب تیم شده بودند و امسال در ادامه اهداف سال گذشته یک تعداد دیگر بازیکن ملی و بزرگ که شخصیت بزرگ بودن به استقلال را می‌دهند به این تیم اضافه شدند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با همت بچه‌ها و زحمت کادر فنی و مدیریت باشگاه از جمله آقایان افشارزاده، توفیقی و جهانیان که زحمت زیادی را برای استقلال کشیده‌اند امسال بتوانیم ناکامی فصل گذشته را جبران کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: با آمدن کادر فنی جدید تغییر و تحولاتی در باشگاه استقلال رخ داد و بازیکنانی که باید به فروش گذاشته می‌‌شدند و همچنین بازیکنانی که باید جذب می‌شدند اتفاق افتاد. ما هم سعی می‌کنیم تمام تلاش خود را  انجام دهیم تا بتوانیم ناکامی فصل گذشته را جبران کنیم. هواداران سال گذشته سرخورده شدند و ما هم شرمنده آنها شدیم .

دروازه‌بان استقلال درمورد اینکه او قراردادش را در میان فصل گذشته با استقلال تمدید کرد اما امروز برای امضا در هیات فوتبال حاضر شد خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال در نیم فصل از من خواست تا قراردادم را سه ساله تمدید کنم من هم این کار را کردم اما چون زمان امضای تمدید قرارداد در هیات فوتبال نبود امروز حاضر شدیم و آن را به امضا رساندیم فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

وی درمورد تفاوت استقلال امسال و سال گذشته یاد آور شد: من حرف‌های زیادی درمورد سال‌ گذشته دارم صبر کردم به وقت آن تمام مسائل را بگویم. ما تیم جوانی شده بودیم که در حین فصل برخی از بازیکنان خود روزبه چشمی را هم از دست دادیم به نظرم با توجه به شرایط سختی که سال گذشته داشتیم کسب عنوان سومین و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب بود.

رحمتی درمورد اینکه یکسری از هواداران منتظر هستند بدانند منظور مظلومی از اینکه گفته بود یک بازیکن بزرگ تیم پس از شکست در دربی به منزل فرهاد مجیدی رفته بود و از او خواسته بود سرمربی‌گری استقلال را بپذیرد شما بودی یا خیر گفت: کسانی که منتظر مانده‌اند اجازه بدهید بیشتر منتظر بمانند!آقای مظلومی اگر اسمی آورد بعد ما هم جواب می‌دهیم از خود مظلومی بپرسید که منظورش چه کسی بوده است تا جواب شما را بدهد. به من مربوط نمی‌شود که بخواهم در مورد مظلومی صحبت کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا