مدیریت شهری

همزمان با عید بزرگ ولایت اجرا می شود؛ برپایی موکب فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری خیابان ولیعصر(عج)

با توجه به برپایی میهمانی ۱۰ کیلومتری در روز عید غدیر خم در طولانی ترین خیابان پایتخت، موکب اداره فرهنگی منطقه ۱۳ در چهارراه‌ ولیعصر نرسیده به خیابان بزرگمهر استقرار دارد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم و با بیان اینکه غدیر عید پیمان، میثاق و عهد است، گفت: عید بزرگ و با شکوه غدیر، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نماییم و با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمان های والای این نظام مقدس گام نهیم.

او با تاکید بر مشارکت و حضور در مراسم عید غدیر افزود: موکب اداره فرهنگی منطقه همزمان با برپایی میهمانی ۱۰ کیلومتری در چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی ، از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ پذیرای شهروندان ولایتمدار تهرانی است.

به گفته او در موکب فرهنگی منطقه ۱۳ ضمن توزیع اقلام فرهنگی، چندین ایستگاه با محوریت خدمات سلامت محور، عفاف و حجاب، مشاوره مذهبی و بازی و کودک فعالیت می کنند.

شهردار منطقه۱۳ اضافه کرد: در این روز شهروندان میهمان سفره احسان و کرم حضرت امام علی (ع) هستند و از آنها پذیرایی می شوند.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به مشارکت اداره خدمات شهری برای پاکسازی مسیر پس از اتمام مراسم یادآور شد : کارگران خدمات شهری در پهنه تعیین شده حضور یافته و نسبت به پاکسازی خیابان بهشتی تا ابتدای پارک ساعی با استفاده از تجهیزات مکانیزه اقدام می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا