مدیریت شهری

از کتاب مستندنگاری نمایشگاهی شهرآفتاب رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ناصر امانی در توضیحاتی در خصوص این مستند نگاری گفت: توسعه روزافزون صنعت و تجارت، باعث احداث مجتمع های نمایشگاهی وسیع در شهرهای تراز اول دنیا شده است و نقش نمایشگاه ها بر توسعه صادرات غیر نفتی انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران با اتکا به قابلیت های مالی و فنی از جنبه تامین منابع و ظرفیت های مدیریتی و اجرایی پروژه های کلانشهری، مسئولیت احداث بیش از یک میلیون مترمربع مجموعه شهر آفتاب را از سال ۱۳۸۴ بر عهده گرفت و فرایندهای آن از مرحله تمهیدات پیش از اجرا تا مرحله طراحی، شروع عملیات ساخت و مستندنگاری آن را با اهتمامی جدی مبتنی بر مدیریت جهادی به سرانجام رساند.

معاون شهردار تهران افزود: شهرداری تهران، در راستای مدیریت دانش شهری، مستند نگاری تجارب حاصل از اجرای پروژه های اولویت دار منطقه ای و فرامنطقه ای را در دستور کار خود قرارداده است و پروژه فراملی" مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب" که از ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و خدماتی حائز اهمیت ملی و بین المللی است، از جمله مواردی است که مستند نگاری آن نمونه ای دیگر از اهتمام شهرداری تهران به تقویت بنیان های مدیریت دانش در این نهاد به شمار می رود.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، کتاب مستند نگاری مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب که شامل ۶ فصل و ۳۰۵ صفحه می باشد، نخست به کلیات، شناخت عمومی پروژه و تشریح مبانی مستندنگاری پرداخته و سپس در فصل دوم به مطالعات طرح جامع اشاره کرده است. فصل سوم کتاب نیز شامل روند طراحی و معماری بوده و در فصول بعدی فرایند اجرا، مدیریت ، بهره برداری، نتایج و درس آموخته ها به تفصیل درج شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا