اجتماعی و فرهنگی

جاده چالوس یک طرفه می شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رضا اکبری امروز اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی هفته، انتظار داریم که ترددهای بیشتری در محورهای برون‌شهری در جاده‌های استان البرز به ویژه محور کرج ـ چالوس داشته باشیم.

 

وی افزود: گزارش‌های دریافتی از ماموران پلیس راه و دستگاه‌های مربوطه در روز چهارشنبه حاکی از آن است که از ظهر روز چهارشنبه تا صبح امروز پنجشنبه خودروهای بسیاری از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی حرکت کرده‌اند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: بنابراین انتظار داریم که در روز جمعه با حجم بسیار زیاد خودروها و مسافرانی که قصد بازگشت به استان‌های مبدأ را دارند، روبه‌رو شویم و به همین دلیل پلیس راه دستورالعمل‌هایی با محور اعمال محدودیت‌های ترافیکی موقت صادر کرده است.

اکبری گفت: بر این اساس با هدف تخلیه بار ترافیکی محورهای پرترافیک و پرتردد، محدودیت در رفت و آمد خودروها اعمال می‌شود که یکی از این محورها، جاده کرج ـ چالوس است.

وی بیان داشت: بنا بر دستورالعمل پلیس راه، ماموران ما مانع از حرکت خودروها از ساعت ۱۶ روز جمعه چهارم تیر ماه تا ساعت ۲۴ این روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر این اساس حرکت تمام خودروها از ساعت ۱۹ روز جمعه این هفته تا ساعت ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت شهرستان کرج در استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری با پیش‌بینی ترافیک در محور کرج ـ چالوس در روز جمعه، از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با ماموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: این محدودیت‌ها و یک طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه تنها با هدف تسریع در حرکت خودروها و کاهش بار ترافیکی انجام می‌شود، لذا انتظار داریم که رانندگان ضمن صبوری، همکاری لازم را با ماموران پلیس راه در اعمال قانون داشته باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا