اجتماعی و فرهنگی

ادامه اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اخلاقی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های دقیق ناجا و هماهنگی فراگیر در سطح ملی، نیروی انتظامی در برخورد با ورود کالای قاچاق به کشور اقدمات مقابله ای بسیار خوبی در دستور کار دارد، کشفیات گسترده کالای قاچاق در گلوگاه‌ها و مناطق مرزی نشان دهنده عزم راسخ ناجا در این مقوله است.

 

فرمانده ناجا با بیان اینکه کشور ما به لحاظ برخورداری از امنیت کم نظیر از پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، گفت: در جهت شتاب بخشیدن به این روند، ناجا حمایت از سرمایه گذاری و برخورد با قاچاق کالا را در دستور کار دارد.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه میزان کشفیات کالای قاچاق در سال جاری، گفت: کشفیات نیروی انتظامی در سه ماهه اخیر نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی داشته و این دلیل بر برنامه ریزی جدی پلیس برای برخورد با سر شبکه ها و باندهای اصلی قاچاق کالا است.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال دیگری در زمینه اقدامات اجرایی مکنا ، اظهار کرد: با حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش انتظامی و طرحهای مکنا در کلانتری‌ها و محل های که محل رجوع مردم است، اقدامات خوبی صورت گرفته که امید است همین روند خوب با همت فرمانده جدید و کمک مسوولان استانی ادامه داشته باشد، ناجا نیز بنا دارد در دادن تجهیزات و تامین نیازمندی های استان در حد توان کمک کند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری درباره طرح های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح کشور، گفت: نیروی انتظامی با قوت اجرای این طرح را ادامه خواهد داد، انشالله با کمک دستگاه قضائی و همکاری مردم بتوانیم با این ناهنجاری ها مقابله خوبی داشته باشیم و دغدغه مردم متدین و ولایت مدار را برطرف کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا