مدیریت شهری

رمپ های ورودی و خروجی بزرگراه یادگار امام (ره) ایمن سازی شد

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری #منطقه۲ از ایمن سازی رمپ های ورودی و خروجی و نقطه شروع حفاظ های طولی کناری و میانی بزرگراه یادگار امام (ره) با نصب کاشن تانک خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری #منطقه۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت بحث ایمنی در ورودی و خروجی های بزرگراه یادگار امام که نقش مهمی درهدایت جریان ترافیک مناطق شمالی شهر تهران دارند عملیات ایمن سازی و تعبیه کاشن تانک در نقطه شروع حفاظ های طولی کناری و میانی و نیز دماغه های ورودی و خروجی بزرگراه یادگار امام (ره)انجام شد.

وی  با اشاره به اینکه  عدم دید مناسب رانندگان در زمان حجم ترافیک و  همچنین شب، احتمال حوادث رانندگی را در این نقطه ایجاد می کرد، افزود: اجرای این طرح ضمن بالا بردن ضریب ایمنی و  هدایت مناسب خودروها موجب بهبود عملکرد بزرگراه و جلوگیری از  انحراف مسیر خودروها در بزرگراه می شود.

معاون حمل و نقل ترافیک در ادامه افزود بر اساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته و نیز پیشینه سرقت تجهیزات ایمنی در این معبر بزرگراهی در شهریور ماه سالجاری نسبت به تعبیه و نصب ۱۵ عدد کاشن تانک  در نقاط حادثه خیز بزرگراه  یادگار امام اقدام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا