مدیریت شهری

به مناسبت روز جهانی معلولین؛ مناسب سازی معابر غربی پایتخت ویژه معلولین

شهردار منطقه۹ از انجام اقدامات ویژه در معابر غربی پایتخت در راستای بهسازی وتسهیل دسترسی معلولین و کم توانان به خدمات شهری مناسب خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه با اجرای ضوابط مناسب سازی و رفع موانع معماری از ۹معبراز معابر منطقه، ۵ بوستان و ۳ ساختمان در نیمه اول سال جاری به منظور کاهش رفع مشکلات افراد معلول اقدام کرده است.

او افزود: در همین راستا نسبت به اجرای ۳۵۰۰ متر مربع کفپوش،۵۵۰ متر مکعب بتن ریزی، تعمیر و احداث ۱۲چشمه سرویس بهداشتی ویژه معلولین و نصب ۱۸۵متر طول دستگرد اقدام شده است.

مرتضوی در ادامه توضیح داد: آماده سازی واختصاص ۸ محل پارک خودرو ویژه معلولین با استفاده از تابلو و رنگ آمیزی مخصوص مقابل اماکن و فضا های عمومی و همچنین همسطح سازی و احداث رمپ در ۱۸تقاطع از معابر غربی تهران از دیگر اقدامات انجام شده در غرب پایتخت است.

شهردار منطقه۹ یادآور شد: از آنجایی که اجرای ضوابط مناسب سازی با نیاز جامعه معلولین، تردد سایر افراد جامعه را نیز بهبود می بخشد مناسب سازی محیطی، مرتفع کردن موانع فیزیکی و مساعد کردن محیط برای انجام فعالیت افراد کم توان مورد توجه ویژه شهرداری منطقه۹ می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا