ورزشی

نظر برانکو در خصوص خریدهای پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  برانکو ایووانکوویچ در نشست خبری پس از تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: روز گذشته تمرینات آماده‌سازی‌مان را شروع کردیم و باید بگویم ما تمرینات آماده‌سازیمان را در تهران پیگیری می‌کنیم و یک اردوی آماده‌سازی در اوکراین خواهیم داشت. باید بگویم تیم ما هنوز کامل نشده است. من از باشگاه خواستم ظرف ۲۴ ساعت بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند. ما بازیکنانی که تا به امروز نیاز داشتیم جذب کردیم اما در ادامه چند بازیکن جوان هم برای تست دادن به باشگاه می‌آیند، این هم ظرف هفت الی ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. از بازیکنانی که در حال حاضر جذب کردیم بیرانوند، جلال حسینی، وحید امیری، ساسان انصاری و احسان الوان‌زاده هستند. ابوالفضل درویش‌وند هم به عنوان دروازه‌بان جواان به جمع ما اضافه شده است. امیدوار هستیم امروز مساله امید عالیشاه و کمندانی حل شود. ما سه جا برای بازیکن خارجی داریم.

وی افزود: فعلا دو جلسه تمرین در روز خواهیم داشت و تست‌های آمادگی را می‌گیریم تا ببینیم بازیکنان در چه سطح آمادگی هستند. اردوی خارج از ایرن ما در کشور اوکراین برگزار می‌شود. از ۲۶ جون تا عید فطر ما در اوکراین اردو برگزار می‌کنیم.

برانکو درباره اینکه کی‌روش اجازه نداده ملی‌پوشان در تمرین تیمش شرکت کنند، گفت: بازیکنانی که شرکت نکردند از طرف باشگاه جریمه می‌شوند.  بازیکنان از باشگاه حقوق می‌گیرند و موظف هستند که خودشان را به تمرینات برسانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر؟ گفت: حضور در سه جام سخت است. انتظارها از ما بیشتر شده و باید بیشتر تلاش کنیم. ما کاملا می‌دانیم این موضوع را و خودمان را برای جنگیدن آماده کردیم. فشاری که لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دارد زیاد است اما ما ترسی از این مساله نداریم و فکر می‌کنم این فشار می‌تواند تاثیر مثبتی روی تیم بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا