مدیریت شهری

با اجرای۶۰ اثر برگزیده در منطقه۹؛ گام دوم فراخوان دیوارنگاری شهر ایرانی برگزار می شود

دومین گام از فراخوان دیوارنگاری شهر ایرانی با اجرای۶۰ اثر برگزیده، تیر ماه۱۴۰۰ در پهنه غربی پایتخت برگزار می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: به دنبال موفقیت در اجرای گام نخست فراخوان شهرایرانی، مرحله دوم این فراخوان با همکاری شهرداری تهران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، تیرماه ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.

وی افزود: در گام دوم فراخوان،۶۰ اثر برگزیده به انتخاب هیات داوران با حمایت شهرداری منطقه۹، به صورت همزمان توسط هنرمندان ارایه کننده اثر در خیابان بدر الزمان قریب اجرا خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ با اشاره به جوایز اهدایی به نفرات برگزیده عنوان کرد: ۷۰ میلیون ریال به همراه تقدیرنامه و هدیه رنگ پارس بابت ‌‌‌‌جایزه نخست و به نفرات دوم و سوم به ترتیب ۵۰میلیون ریال به همراه تقدیرنامه و هدیه رنگ پارس و ۳۰میلیون ریال به همراه تقدیرنامه و هدیه رنگ پارس اهدا خواهد شد.

معاون اجتماعی منطقه ۹ با اشاره به زمان برگزاری فراخوان یادآور شد: ‌‌مهلت‌‌ ارسال آثار تا تاریخ ۱۷ تیرماه بوده که در ۱۸تیرماه آثار داوری شده و زمان‌‌ اجرای آن نیز ۱۹تا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ می باشد که از طریق ایمیل [email protected] قابل ارسال است.

وی در خاتمه با اشاره به داوران فراخوان دیوارنگاری شهر ایرانی گفت: ‌‌‌‌اعضای هیات داوران شامل دکتر محسن حسن پور، دکتر الهه پنجه باشی و مریم بلوکات می باشند که دکتر بهنام زنگی دبیر فراخوان و هیات داوران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا