شورای شهر

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س): تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با عنوان لاله های زهرایی در منطقه ۱۳ از اجرای پروژه ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، دکتر علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام  در منطقه ۱۳سبب برکت است افزود: این دومین بار است که منطقه ۱۳ میزبان شهدای دوران دفاع قدس است و عزم مجموعه شهرداری منطقه برای میزبانی شایسته از این کبوتران سبکبال دفاع مقدس جزم است

او با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در منطقه اضافه کرد: در این جلسات ، هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای برگزاری منظم و با شکوه این برنامه با حضور جمعی از مدیران شهری و نمایندگانی از پلیس راهور ، نیروی انتظامی ، تبلیغات اسلامی ، اورژانس ، بسیج ناحیه کمیل صورت گرفته است.

شهردار منطقه  ادامه داد: در حال حاضر، عملیات عمرانی ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه  آغاز شده  و پس از تشییع و خاکسپاری تکمیل می شود.

دکتر علی احمدی با بیان اینکه پیکر دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه وارد محدوده شهرداری منطقه ۱۳ شده و آئین وداع با انها در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می شود یادآور شد: این شهدای گمنام ، ساعت ۹ صبح ، روز جمعه ، ۱۷ دی ماه از مقابل مسجد انصار الحسین(ع)واقع در خیابان پنجم نیروی هوایی تشییع و به خاک سپرده می شوند.

شهردار منطقه ۱۳ با دعوت از شهروندان تهرانی برای شرکت در این مراسم، حضور آنها را فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با شهدا ، امام و رهبری دانست.

دکتر علی احمدی خاطر نشان کرد: بدون تردید با پیروی از راه و مکتب شهدا از بسیاری از مشکلات و آسیب ها ، مصون خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا