مدیریت شهری

قلب پایتخت میزبان رویدادهای ادبیات وهنرهای تجسمی/ نوروزگاه برادران مظفر را از دست ندهید

رویدادهای ادبی، هنری و فرهنگی با حضور جمعی از هنرمندان شناخته‌شده‌ی داستان، شعر، موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی در نوروز گاه برادران مظفر برگزار می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، محمدرضا دهداری پور از برپایی میدانگاه ادبیادت وهنرهای تجسمی قلب پایتخت خبر داد  وگفت: در نوروز امسال رویدادهای ادبی، هنری و فرهنگی با حضور جمعی از هنرمندان شناخته‌شده‌ی داستان، شعر، موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی درنورزوگاه خیابان برادران مظفر که به عنوان میدانگاه ادبیات وهنرهای تجسمی منطقه نام گذاری  شده اجرا می شود.

وی در ادامه با ذکر برنامه‌های متنوع ادبی _هنری که سوم فروردین  باحضور اساتید بنام مرتبط ومتخصص آموزش کودک ،نوجوان وبزرگسال برپاشده گفت :  داستان‌خوانی، شب شعر، اجرای نمایشی آثار داستانی، نمایش فیلم مستند، اجرای تجسمی صحنه‌هایی از آثار ادبی، چهره‌نگاری حجمی، اجرای موسیقی زنده، اجرای نقاشی زنده، مسابقه‌ی عکاسی، پخش ویدئوآرت و انواع بازی‌های خلاقانه، قصه‌گویی، شعرخوانی و اجرای موسیقی برای رده سنی کودک ازبرنامه های طراحی شده در این نوروز گاه است.

میدانگاه ادبیات ‌و هنرهای تجسمی نوروزگاه تهران، که  از سوم  فروردین کار خود را آغاز نموده در خیابان شهید برادران مظفر در ضلع شرقی سینما فلسطین در خیابان آیت‌الله طالقانی واقع شده  است.

به گفته دهداری پور این نوروزگاه همه روزه تا یازدهم  فررودین از ساعت ۱۵ عصر فعال بوده و حضور و استفاده از آن برای همه‌ی شهروندان تهرانی و مهمانان نوروزی تهران آزاد و رایگان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا