سیاسی

جزئیات بررسی ۲۰ سوال نمایندگان از طیب‌نیا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سید کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس  با اشاره به  نشست عصر امروز (سه شنبه ۳آذر‌) کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون، علی طیب نیا وزیر اقتصاد برای پاسخگویی  به ۲۰  سوال نمایندگان در زمینه های مختلف حضور یافت.

وی ادامه داد: در این نشست نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس از وزیر اقتصاد درباره وصول درآمدهای مالیاتی و مالیات نقل و انتقال اتومبیل سوال کرد که این نماینده از پاسخ های وزیر اقتصاد قانع نشد.

دلخوش اباتری افزود: احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس نیز از طیب نیا درباره دلیل واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال سوال کرد که این نماینده از پاسخ وزیر قانع نشد.

این نماینده در مجلس دهم ادامه داد: سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر نیز در خصوص شرکت کشت و صنعت نی شکر شوشتر سوالی را مطرح کرد و مقرر شد در این خصوص طی مدت ۱۵ روز باهمکاری بانک کشاورزی رسیدگی‌های لازم انجام شود که  به این ترتیب سوال این نماینده مراعا شد.

دلخوش اظهار کرد: همچنین سوال کیان پور نماینده مردم درود و ازنا در خصوص عدم بازگشت منابع حاصل از اقساط وامهای مسکن مهر توسط بانک مسکن به بانک مرکزی مطرح شد که این سوال نیز مراعا شد.

وی ادامه داد: سوال فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس از طیب نیا در خصوص اقدامات انجام شده درباره منع بکارگیری بازنشستگان و حقوق های غیرمتعارف مطرح شد که مقرر شد دراین رابطه گزارش ارائه شود، با توجه به موضوع مذکور این سوال مراعا شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سوال ولی الله نانواکناری درباره مالیات شالی کاران مطرح شد که این سوال نیز مراعا شد.

دلخوش اباتری ادامه داد: بررسی برخی از سئوالات نمایندگان نیز به جلسه آتی کمیسیون موکول شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا