شورای شهر

پیگیری تخلف ۱۹ هزار متری در خیابان مژده به کجا رسید؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوافضل قناعتی درباره تخلف ۱۹ هزار متری ساختمانی در خیابان مژده گفت: تذکری در صحن علی درخصوص تخلف این ساختمان به شهردار تهران داده بودم، اما شهردار در یک ماه زمان فرصت پاسخی به این تذکر نداده است.

 

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ روز از ارائه تذکر به شهردار درخصوص تخلف ۱۹ هزار متری این ساختمان می‌گذرد؛ اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نکرده‌ام، تصریح کرد: رییس شورای شهر چندی پیش مجددا نامه‌ای در این خصوص به شهرداری تهران ارائه کرد که هرچه زودتر پاسخ تذکر ارائه شود، اما هنوز هم پاسخی به نامه دوم داده نشده است.

 

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه ۳۲ هزار متر تخلف این ساختمان محرز شده اما تنها ۱۹ هزار متر آن به کمیسیون ماده ۱۰۰ فرستاده شده است، گفت: یک گزارشی چندی پیش دریافت کردم مبنی بر اینکه شهرداری ۱۰۰۰ متر تخلف این ساختمان را تخریب کرده است؛ اما هنوز هیچ مرجع رسمی آن را تأیید نکرده است.

 

به گزارش ایسنا، چندی پیش قناعتی در جلسه علنی شورای شهر درخصوص تخلف ۱۹ هزار متری ساختمانی در خیابان مژده تهران تذکری به شهردار منطقه یک و قالیباف ارائه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا