اجتماعی و فرهنگی

مترو فرودگاه مهرآباد تمام وقت شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دکتر محسن نایبی در خصوص نحوه فعالیت خط فرودگاه مهرآباد به عنوان متفاوت‌ترین مسیر ریلی و تونلی درون شهری پایتخت اظهار داشت: خط فرودگاه مهرآباد از صبح امروز شنبه همانند سایر خطوط مترو تهران فعالیت می‌کند و مسافران می‌توانند از طریق ایستگاه بیمه در خط ۴ مترو به فرودگاه مهرآباد دسترسی داشته باشند.

 

وی افزود: زمان فعالیت خط فرودگاه مهرآباد مترو تهران ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه است و هر ۱۵ دقیقه یک قطار حرکت می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تاکید کرد که به همت شهرداری تهران، فرودگاه مهرآباد به عنوان نخستین فرودگاه کشور به شبکه ریلی متصل شده و با ظرفیت ۷۰ هزار جا به ‌جایی در روز بخش قابل توجهی از رفت و آمد‌ها به فرودگاه مهرآباد که عموماَ با استفاده از وسایل نقلیه شخصی صورت می‌گیرد را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، نایبی با اشاره به اینکه این خط دسترسی راحت به ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد را برای مسافران فراهم کرده، یادآور شد: خط فرودگاه مهر آباد شامل چهار ایستگاه بیمه، شماره یک فرودگاه، شماره دو فرودگاه و شماره سه فرودگاه است که این ایستگاه‌ها مقابل ترمینال‌های شماره ۲، شماره ۴ و شماره ۶ فرودگاه واقع شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا