مدیریت شهری

به میزبانی منطقه ۹ برگزار می شود؛ اجتماع بزرگ امام حسنی ها در میدان آزادی

شهردار منطقه۹ از «اجتماع بزرگ امام حسنی ها» به مناسبت سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان بزرگ آزادی خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی با تاکید بر اجرای برنامه های مناسبتی در میدان آزادی به عنوان قطب فرهنگی غرب پایتخت گفت: در نظر است تا با دعوت از سخنرانان، قاریان و مداحان بنام کشور در سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برنامه ای فاخر در ورودی غربی پایتخت واقع در میدان آزادی برگزار شود.

او افزود: اجتماع بزرگ امام حسنی ها به عنوان اولین و بزرگ ترین برنامه اجرایی با مضمون ذکر مصائب اهل بیت در واپسین روز های ماه صفر در سطح کشور با همکاری نهادهای مذهبی و خدمت رسان و حضور مدیران ارشد شهری و دولتی به میزبانی منطقه۹ برگزار می شود.

شهردار منطقه۹ یاد آور شد: در اجرای برنامه مذکور مناطق ۷،۱۴، ۱۶ و ۲۰ به همراه اداره کل فرهنگی شهرداری تهران یاریگر منطقه ۹ بوده، ضمن اینکه مناطق همجوار از جمله ۵، ۲، ۱۰، ۱۷، ۱۸ و ۲۱ نیز به منظور اجرای هر چه باشکوه تر برنامه مشارکت دارند.

مرتضوی در ادامه با اشاره به برپایی موکب های فرهنگی در اطراف میدان آزادی عنوان کرد: موکب های مذهبی، سلامت محور، پذیرایی، کودک و نوجوان و مشاوره از جمله موکب هایی هستند که در خیابان های منتهی به میدان آزادی از جمله بزرگراه آیت الله سعیدی و خیابان آزادی خدمت به شهروندان را انجام می دهند.

لازم به ذکر است “اجتماع بزرگ امام حسنی ها” روز جمعه یکم مهر ماه و از ساعت ۱۶ در میدان آزادی با حضور مداحان بین المللی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا