مدیریت شهری

تغییرمحسوس پالت رنگی معابر پهنه مرکزی تهران/ رنگ آبی و سفید برتن خسته شهر نشست ‌

تغییر محسوس پالت رنگی معابر پهنه مرکزی تهران با تاکید شهردار تهران برتحول‌آفرینی در شهر و ایجاد فضایی پرنشاط و شاداب برای شهروندان به‌صورت ویژه در دستورکار اداره زیباسازی معاونت خدمات‌شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه۶ تهران قرار‌گرفته است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران؛ با تلاش عوامل اجرایی اداره زیباسازی این منطقه دراجرای پالت رنگی جدید پایتخت درسطح معابر نواحی ۶‌گانه، پهنه مرکزی تهران هر روز زیبا‌تر و شاداب‌تر می‌شود.

حسن اختر دانش، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردارمنطقه۶ تهران در‌این‌باره گفت: این پروژه با توجه به تاکیدات مدیریت شهر تهران برتحول‌آفرینی در شهر و ایجاد فضای بصری زیبا و پرنشاط برای شهروندان، به شکل ناحیه‌ای به اجرا در آمده است. برای این کار در هر ناحیه از این منطقه، ٣ اکیپ حرفه‌ای شامل پاکسازی و رنگ‌آمیزی به‌صورت شبانه‌روزی درمحدوده معابر حاضر و با استفاده از تجهیزات و لوازم مخصوص، چهره جدول‌ها، نرده‌ها، جداره‌ها و سایرالمان‌های شهری را نو نوار کردند.

اختردانش اضافه کرد: استفاده از رنگ‌های گرم و شاد از‌جمله آبی و سفید که اکنون به‌عنوان پالت رنگی جدید پایتخت در رنگ‌آمیزی جداول معابر و گذرگاه‌های پهنه مرکزی تهران به‌کار رفته، مورد استقبال شهروندان نیز قرار‌گرفته، چراکه کارشناسان اداره زیباسازی درجریان اجرای این پروژه و درگفت و گو با رهگذران و شهروندان بازخورد‌های مثبتی از آنان دریافت کرده‌اندکه نشان از موفقیت در جلب رضایت مردم دارد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه۶ تهران؛ با توجه به پشتکار و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در اداره زیباسازی این منطقه پیش‌بینی می‌شود تا قبل از سال نو و آمدن نوروز باستان، همه معابر و المان‌های شهری در محدوده نواحی شش‌گانه به پالت رنگی جدید پایتخت مزین و نونوار شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا