اجتماعی و فرهنگی

اجرای طرح رتبه بندی معلمان برای ساماندهی وضعیت آنها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  این مدرسه از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در روستای ترکمن نشین و محروم بدراق نوری ساخته شده است.

 

همچنین با حضور وزیر آموزش و پرورش عملیات اجرایی ساخت مجتمع آموزشی پژوهشی فرهنگیان علی آبادکتول نیز در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع آغاز شد.

 

وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: طرح برکت مساعدت و کمک بسیار شایانی به آموزش و پرورش کرده است.

 

علی اصغر فانی افزود: دولت با تمام توان خود برای ساماندهی اقتصادی و فرهنگی مردم تلاش می کند و مشارکت مردم در امور مختلف موجب کمک به دولت برای تسریع در پیشرفت و توسعه خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز سرمایه گذاران داخلی و خارجی کمر همت برای توسعه بسته‌اند که نقش دولت در این زمینه چشمگیر است.

 

فانی از اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان کشور برای ساماندهی وضعیت آنها خبر داد و گفت: معلمان کلید تربیت و آموزش را برای نسل نوجوان در دست دارند و باید به صورت جهادی عمل کنند.

 

لازم به ذکر است؛ مدرسه شش کلاسه روستای بدراق نوری با اعتباری افزون بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

 

در مراسم افتتاح مدرسه، فرماندار، نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، مشاور امور فرهنگی استاندار گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و جمعی از مدیران شهرستان و استان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا