مدیریت شهری

تاکید شهردار منطقه ۱۷ بر تلاش برای بازشدن گره های چندساله شهروندان:مدیریت شهری با عزم جدی پیشقدم حل مشکلات منطقه است

 

شهردار منطقه ۱۷ در چهل و یکمین دیدار مردمی با شهروندان منطقه ۱۷ از تعیین تکلیف پروژه پانصد واحدی محله سجاد خبر داد و بر تلاش برای بازشدن گره های چندساله شهری تاکید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، صبح امروز و همزمان با هفته منابع طبیعی، امیر محسنی به درخواست پنجاه شهروند به صورت حضوری و غیرحضوری رسیدگی کرد.

شهردار منطقه۱۷ خطاب به شهروندانی که برای حل مشکلات ملکی خود مراجعه نموده بودند از رفع مشکلات چندین ساله پروژه پانصد واحدی در محله سجاد خبر داد و افزود: پروژه پانصد واحدی در محله سجاد سالها با مشکلات متعددی مواجه بوده که مدیریت شهری با عزم جدی، پیشقدم حل این مشکل شده و اکنون این معضل چندین ساله در شرف رفع قرار گرفته و بقیه املاک مشابه نیز می توانند جهت رفع مشکلات با شهرداری تعامل داشته باشند.

امیر محسنی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای بازشدن گره های چندین ساله گفت: تاکید من به همکارانم در تمامی سطوح این است که برای رفع و گره گشایی از مشکلاتی که چندین سال است به وجود آمده نظیر مشکلات پایان کار و رفع خلاف خصوصاً در املاک با تعداد متقاضی بالا اقدام کنند تا هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

گفتنی است در چهل و یکمین دیدار مردمی شهردار منطقه۱۷ با شهروندان در هفته منابع طبیعی و در آستانه روز درختکاری برگزار شد تا به پنجاه درخواست واصل شده از طریق دیدار حضوری با پانزده شهروند و بررسی غیرحضوری ۳۵ پرونده رسیدگی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا