ورزشی

چهار بازیکن را دراختیار نداریم/ خط دفاعی با تغییر به میدان می‌رود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری که بعدازظهر امروز برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: باوجود باخت در آن بازی تیم جوانی را دیدیم که بسیار عالی بازی کردند و برتر از تیم قهرمان کشور بودند. چیزی که باعث خوشحالی ماست این است که سوشا هم به دروازه برمی‌گردد. با این حال چهار بازیکن مصدوم داریم. حیدریه به خاطر خطای شدید در بازی با سپاهان مصدوم شد، لوکا ماریچ و رضا حالقی‌فر هم مصدوم هستند و نوراللهی که باید جزو نفرات فردا قرار می‌گرفت اما به خاطر مصدومیت جزیی او را هم در اختیار نداریم.

وی در مورد تغییر در خط دفاعی سرخپوشان گفت: ماریچ مصدوم است و به همین خاطر ما باید یک نفر جدید را در ترکیب بگذاریم. بابک حاتمی هم مشکل داشته اما فکر می کنم خوب شده باشد و برای بازی فردا به شرایط مطلوب برسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات که در دیدارهای گذشته این تیم رخ داده است گفت: ما در بازیهای قبل هم خوب بودیم اما به خاطر ناهماهنگی و اشتباهات فردی که داشتیم گل خوردیم. اکثر بازیکنان ما جدید هستند. از شش بازیکن دفاعی ما در دیدار برابر سپاهان چهار نفر جدید بودند. خیلی ها از آنها مدت کوتاهی است که به تیم ما پیوسته اند. زمان نیاز است تا این بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. این بضاعت ماست و باید با همین شرایط پیش برویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر دفاع ما خوب کار می‌کرد نه پدیده، نه استقلال خوزستان و نه سپاهان نمی‌توانستند به ما گل بزنند. اعتماد من به دفاع تیمم زیاد است. با این حال آنها باید مدام کار کنند.

ایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که چرا از بنگر و نورمحمدی استفاده نمی کنید گفت: به نظرم شما توضیحات من را خوب متوجه نشدید. وقتی من سال گذشته آمدم بنگر مصدوم بود و اصلا بازی نکرد. فقط ۱۰ دقیقه با استقلال تهران بازی کرد. کی گفته ما استفاده نمی کنیم. بازی اول بنگر بازی کرد و نورمحمدی بازی دوم را بازی کرد. اومانیا هم یک روز قبل از شروع لیگ به تهران رسید. طبیعتا ززمان لازم است تا این بازیکنان آماده شوند. نورمحمدی فقط ۲۰ روز تمرین داشته است.

وی در واکنش به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر خالی ماندن پشت رامین رضاییان موقع حملات و استفاده حریفان از این فضای خالی،؟ تصریح کرد: تشکر می‌کنم از سوال خوب شما. اما اجازه بدهید این موضوع بین کادر فنی بماند. رضاییان در دیدار برابر سپاهان روی گل اول مقصر نبود. با این حال اجازه بدهید بیشتر در این مورد صحبت نکنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: آنها تیم بسیار خوب و سازماندهی شده هستند که شاید متفاوت از سایر تیم‌های بزرگ دیگر بازی می‌کنند و در کنار بازیکنانی که خوب بازی می‌کنند، باشگاه خوبی هم دارند و طبیعتا بازی بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا