مدیریت شهری

فاز دوم جمع آوری سازه های تبلیغاتی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین وی با تاکید بر اینکه اتوبان مدرس به ویژه در محدود اتوبان حقانی یکی از سبزترین محورهای اتوبانی تهران محسوب می شود، افزود: با توجه به ضرورت برجسته کردن جذابیت های طبیعی این محدود جمع آوری سازه های تبلغاتی این محور در سه مرحله انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با جمع آوری سازه های تبلیغاتی امکان استفاده از فضای هر دو طرف اتوبان محیا شده است، ادامه داد: در بخش اول پرتابل ها و سازه های فرهنگی که  متعلق به خود سازمان بوده و امکان تغییر تعهدات در مقابل آن وجود داشت، برداشته شد.

به گفته صادقی با توجه به تعهد سازمان زیباسازی شهر تهران در مقابل شرکت های تبلیغاتی طرف قرارداد در این محدوده، برای جمع آوری سایر سازهای تبلیغاتی، سازمان تا پایان تعهدات خود در مقابل شرکت ها صبر کرده و با پایان تعهدات سه سازه تبلیغاتی عظیم در این محدوده جمع آوری شد.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه برای ارتقاء دید فضای سبز این محور جمع آوری سازه ها در این محدوده به قوت خود باقی است و همچنان ادامه دارد، گفت: در مرحله سوم چند بیلبورد تبلیغاتی واقع در بزرگراه مدرس حدفاصل اتوبان رسالت تا چهارراه جهان کودک در اتوبان حقانی برداشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا