ورزشی

عمان انتخاب اول ما برای میزبانی از الاهلی عربستان است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سعید آذری  درباره میزبانی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی این تیم با الاهلی عربستان گفت: همانگونه که انتظار می‌رفت، عربستان همانند سال گذشته درخواست برگزاری مسابقه با تیم‌های ایرانی را در کشور سوم داد. ما نمی‌توانیم اعتراضی کنیم، زیرا با توجه به نفوذی که آن ها دارند ممکن است، این اعتراض به ضرر ما تمام شود. آن‌ها می‌خواهند حاشیه درست کنند و از آن سود ببرند که ما به دنبال این موضوع نیستیم.

اظهار کرد: این حق مسلم ذوب آهن است که در خانه در بین تماشاگرانش بازی داشته باشد، اما طی یکی دو سال اخیر تیم های عربستانی مساله جدیدی ایجاد کردند و بحث بازی در کشور سوم را راه انداخته‌اند، البته این بحث تمام تیم‌های ایرانی را اذیت می‌کند، اما فکر کنم چاره‌ای جز قبول آن نداریم و نمی‌توان دخل و تصرفی در آن کرد.

وی ادامه داد: به فرض اینکه ما مخالفت خود را اعلام کنیم، اما عربستانی‌ها نفوذ زیادی دارند و ممکن است تیم ما کنار گذاشته شود. موضوع مهم این است که آن ها به دنبال ایجاد جوی نامناسب و پرحاشیه هستند، موضوعی که ما از آن دوری می کنیم و سعی می‌کنیم فقط فوتبال بازی کنیم.

آذری با بیان اینکه بر اساس قانون تا دوم ژانویه برابر با یازدهم دی فرصت اعلام کشور میزبان را داریم، گفت: در اولین جلسه هیات مدیره به مساله انتخاب کشور سوم و میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خواهیم پرداخت. البته با توجه به تجربه میزبانی سال گذشته که در کشور عمان داشتیم، انتخاب اول ما عمان است. به اعتقاد من در بین کشورهای اطراف، وضعیت عمان برای ما بهتر از بقیه است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بازی با گسترش فولاد در چارچوب رقابت های جام حذفی را سخت و دشوار خواند و گفت: مساله بسیار مهم در بازی مقابل گسترش فولاد، سرمای این شهر است. با توجه به شروع بارندگی در منطقه شمال غربی و دمای حدود منهای هشت درجه در زمان بازی می‌توان گفت بزرگترین دشمن ما در این بازی، سردی هوا است. در بسیاری از بازی‌ها مشاهده کردید که شرایط جوی و به ویژه بارندگی و سرما مسائل تاکتیکی و تکنیکی را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد و نمی‌توان پیش بینی خاصی کرد.

وی با بیان اینکه با تمام این اوضاع و شرایط تمام تلاش ما بر این است تا از تمام توانمندی و ظرفیت خود استفاده کنیم، ادامه داد: خوشبختانه این روزها ذوب آهن دوباره فوتبال زیبا و خوبی بازی می‌کند و در این بازی نیز تنها با فکر پیروزی و راهیابی به دور بعدی به میدان می رویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه هر پیروزی ما را به جام نزدیک‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های باتجربه‌ای است که در شکار جام حذفی است. امسال نیز تا این مرحله بازی‌های خوبی داشتیم و امیدوارم در بازی بعدی نیز پیروز میدان باشیم و بتوانیم راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شویم.

آذری با رد شکایت از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن رضایت نامه محسن مسلمان، گفت: نمی دانم این موضوع از کجا شروع شده، پیش از بازی با پرسپولیس تنها یک مصاحبه انجام دادم و در آن عنوان کردم به دنبال ارائه یک بازی شرافتمندانه و قدرتمندانه هستیم و اینگونه نیز شد. در بازی با این تیم همگان وضعیت بازی را مشاهده کردند در حالی که یک گل مسلم و درست ما آفساید اعلام شد هیچ کدام از کادر فنی تیم، بازیکنان و مسئولان باشگاه اعتراضی نکردند.

وی اضافه کرد: این بحث، موضوعی نیست که با اظهار نظر من و یا طرح شکایت درست شود، قانون وضعیت را مشخص کرده است و باشگاه پرسپولیس نیز موظف به اجرای آن است، امیدواریم دیگر بعد از مدت ها باشگاه پرسپولیس به این رای احترام بگذارد و آن را اجرایی کند تا حرف و حدیث ها از بین برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا