شورای شهرصفحه اصلی

سروری: به شدت نیازمند مدیریت واحد شهری هستیم

نایب رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد که به شدت نیازمند مدیریت یکپارچه شهری هستیم و دولت و مجلس هم در این زمینه آمادگی لازم را دارند.

به گزارش شوراآنلاین، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران که امروز ریاست جلسه را به دلیل غیبت مهدی چمران(رییس شورای شهر تهران) برعهده داشت، به برف‌روبی اخیر تهران اشاره کرد و گفت: تهران یک کلان شهر نیست بلکه یک کشور است. باید هم‌افزایی بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد تا بتوانیم برفی مانند روز یکشنبه را مدیریت کنیم.

وی با تأکید بر این موضوع که حجم  برف در روز یکشنبه هفته جاری به ۱۸ سانت رسید، گفت: همه پای کار آمدند و توانستیم با موفقیت این روز را پشت سر بگذاریم ما به شدت نیازمند مدیریت یکپارچه شهری هستیم.

سروری در خصوص ایجاد مدیریت یکپارچه شهری گفت: طی صحبت‌هایی که با رئیس‌جمهور، معاون اول و وزیر کشور داشتیم، دولت آمادگی کامل برای ایجاد مدیریت واحد شهری داشت. مجلس شورای اسلامی هم حتماً موافق است، چرا که در رأس آن شهردار اسبق تهران نشسته است.

نائب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امیدواریم با تشکیل مثلثی از سوی شورای عالی استان‌ها، دولت و مجلس اقدام خوبی برای ایجاد مدیریت یکپارچه شهری انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا