ورزشی

انقلاب مدیریتی در کمیته ملی المپیک با انتخاب دبیرکل جدید؛ به امید یه هوای تازه‌تر

/حامد امینی/

به گزارش شوراآنلاین، بعد از انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی المپیک، تغییرات مدیریتی در مهم ترین نهاد بین المللی ورزش صبح امروز کلید خورد و با تصمیم اعضای هیئت اجرایی، «سید مناف هاشمی» به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

اتفاقی که نشان از طرح و برنامه رئیس جدید کمیته ملی المپیک برای میدان دادن به مدیران جدید و دمیدن نفس تازه در کالبد سنگین و کرخت مدیریتی این نهاد بین المللی دارد.

انتخاب مناف هاشمی که سابقه حضوری موفق و اثرگذار در وزارت ورزش دارد را از این حیث باید به فال نیک گرفت که قرار است به رکود مدیریتی در سئول پایان داده شود و نام های تکراری سال های اخیر که مهم ترین مقر ورزشی کشورا را تبدیل به گعده و دورهمی های شخصی خود کرده اند به درب خروج راهنمایی شوند.

رییس جدید کمیته ملی المپیک، دقیقا استارت رویه و جریان درستی را زد که از حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتظار می رفت، انجامش بدهد اما شاید بنا به مصلحت اندیشی و برخی فشارهای پشت پرده عاجز ماند.

محمود خسروی وفا به درستی تشخیص داد که ورزش ایران برای خروج از وضعیت اسفبار فعلی نیاز به انقلاب مدیریتی دارد و باید جرات و توان قلم قرمز کشیدن و پاره کردن زنجیره ثابت مدیرانی را داشت که قطعا بیشترین سهم در شکل گیری وضع موجود را دارند.

محمود خسروی وفا در بدو تکیه زدن به کرسی کمیته ملی المپیک و با انتخاب دبیرکلی خارج از دایره مدیران تکراری سال های اخیر، نشان داد که همان رییس بی باک و شجاع فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک است که اهل معامله و مافیا نیست.

امیدواریم هوای تازه ای که به خیابان سئول رسیده، توان مضاعفی به مدیریت ورزش ایران در این حوزه بدهد تا از شر گرفتاری و مشکلات بی شمار در عرصه بین المللی که تا به امروز قدم آن‌چنانی برای رفع آن ها برداشته نشده، خلاص شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا