مدیریت شهری

همکاری شهرداری منطقه ۱۷ با مناطق ۱ و ۵ در عملیات برف‌روبی شب گذشته

شنگی گفت: شهرداری منطقه ۱۷ در پی بارش برف شب گذشته در راستای کمک رسانی به همکاران خدوم خود در مناطق ۱ و ۵، بالغ بر ۷۲ تن شن و نمک به این مناطق اعزام کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به بارش نزولات آسمانی طی روزهای اخیر، گفت: شهرداری منطقه طی هفته‌های گذشته، آمادگی کامل برای بارش ها در سطح منطقه ایجاد کرده بود که از جمله آنها استقرار ۱۵ ایستگاه برف روبی در معابر اصلی منطقه و دپوی کیسه‌های شن و نمک در این ایستگاه‌ها بوده است تا در صورت لزوم از آنها استفاده شود و شهروندان محترم دچار مشکل در تردد نشوند. طی بارش‌های این هفته مقدار هفتاد تن شن و نمک در سطح منطقه پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی برف دو روز گذشته، ۲۰ تن شن و نمک در سطح منطقه پخش شده است، گفت:همچنین با توجه به بارش برف در شب گذشته علاوه بر شارژ مجدد کیسه‌های شن و نمک در ایستگاه‌های برف روبی منطقه، مقدار ۵ تن نمک کریستال توسط خودروی مکانیزه در سطح محدوده و مقدار ۵ تن نمک صنعتی در روی پل‌های عابر پیاده و ورودی‌های زیرگذرهای سطح منطقه پخش شده است. همچنین ۴۰ تن نمک و شن مخصوص توسط خودروهای خاور در سطح محدوده پخش شده است.

شهردار منطقه تصریح کرد: علاوه بر این‌ها، در ورودی پل‌های عابر پیاده، زیرگذرها و رمپ‌ها کیسه های شن و نمک قرار داده شد، ضمن اینکه ۱۱۰ کارگر خدمات شهری، ۱۶۰ کارگر فضای سبز به همراه ۲۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جهت برف‌روبی معابر و بوستان‌ها و پل‌های عابر پیاده استفاده شده است.

شنگی اظهار کرد: در این روزهای برفی، ورودی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس توسط کارگران خدوم خدمات شهری از هر گونه برف، آب ماندگی و یخ‌زدگی پاکسازی شدند.

شهردار منطقه با اشاره به دستور معاون محترم خدمات شهری تهران مبنی بر کمک رسانی مناطق کم بارش به مناطق پر بارش سطح تهران گفت: به همین منظور شهرداری منطقه ۱۷ شب گذشته با اعزام ۲ دستگاه کامیون که هر کدام شامل ۳۰ تن شن و نمک و ۲ دستگاه خاور که هر کدام حامل ۶ تن شن و نمک بودند، ماشین تیغه دار برف روبی، ۱۰ نیروی خدمات شهری، ۲ خودروی اسکورت پیکاپ، ۴ دستگاه ماشین‌آلات از قبیل ۲ دستگاه خاور به منطقه یک جهت کمک رسانی و خدمت رسانی به شهروندان و همکاران خدوم خود در این منطقه، اعزام شد.

شنگی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعزام امکانات و کمک به شهرداری منطقه یک، ۳ هزار کیسه مخصوص شن و نمک به منطقه ۵ شهرداری تهران اعزام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا