اجتماعی و فرهنگی

برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی بازنشستگان شهرداری پایتخت

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از آغاز ثبت نام ششمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، سید مهدی نادمی با اشاره به آغاز ثبت نام ششمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران گفت: خوشبختانه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران افتخار برگزاری موفق پنج دوره المپیاد ورزشی را طی سالیان گذشته برای پیشکسوتان بازنشسته شهرداری تهران داشته است.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به روند رشد تعداد شرکت کنندگان طی پنج المپیاد گذشته،به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره خوش بین هستیم.

وی افزود: براین اساس، تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب ششمین المپیاد ورزشی در آبان ماه سال جاری و پس از پایان ماه صفر در نظر گرفته شده تا بازنشستگان بتوانند به راحتی مراحل مختلف شرکت در مسابقات،از ثبت نام تا برگزاری مسابقات را طی کنند.

نادمی در ادامه خاطر نشان کرد: ششمین المپیاد ورزشی در چهارده رشته فوتسال،تیر اندازی،دو و میدانی،تیر و کمان،دوچرخه سواری، بدمینتون،دارت، والیبال،تنیس روی میز، شطرنج،آمادگی جسمانی،قایق پدالی،فوتبال دستی و شنا برگزار خواهد شد.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی اضافه کرد: بازنشستگان و موظفین ( همسر بازنشسته متوفی) می توانند از میان رشته های اعلام شده یک رشته گروهی و دورشته انفرادی را انتخاب کنند، همسران بازنشسته نیز می توانند، تنها در دورشته انفرادی شرکت نمایند.

بر اساس این گزارش بازنشستگان معزز شهرداری تهران برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در ششمین المپیاد ورزشی می توانند در ساعات اداری با شماره ۶۳۸۱۸ (مرکز خدمات رفاهی) تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا