اجتماعی و فرهنگی

واکنش معاون قالیباف به شایعات/استخدامی در کار نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  ناصر امانی گفت: برخی رسانه ها و افراد موضوع تبدیل وضعیت را به استخدام نیرو تغییر داده اند، در حالیکه برنامه شهرداری تهران تغییر و تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی است.

 

وی اظهار کرد: براساس مجوز دریافتی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور در اسفندماه ۹۴، شهرداری تهران می تواند با مصوبه شورای استخدامی خود نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی فعلی شاغل در مجموعه به ثابت آزمایشی از طریق برگزاری آزمون با محوریت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام کند.

معاون شهردار تهران گفت: دولت قبل و سازمان بازرسی کل کشور بارها موضوع عقد قرارداد مستقیم با کارکنان را به شهرداری تهران ابلاغ کرده اند، از این رو مقرر شد کارکنان قراردادی شرکت های تأمین نیروی انسانی بخش خصوصی به شرکت های تأمین نیروی انسانی شهرداری منتقل و کارکنان طرف قرارداد شرکت های تأمین نیروی انسانی وابسته به شهرداری که واجد شرایط هستند از طریق برگزاری آزمون به استخدام رسمی تبدیل وضعیت شوند.

وی یادآور شد: این چهارمین مرحله در این دوره از مدیریت شهری است که شهرداری تهران با اخذ مجوز از مراجع قانونی ذیربط نسبت به برگزاری آزمون و تبدیل وضعیت کارکنان شاغل خود اقدام می کند.

امانی اظهاراتی درخصوص افزایش ۲برابری نیروی انسانی شهرداری تهران در دهه اخیر را تکذیب کرد و گفت: در حالیکه در سال ۸۴ تنها شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پرسنل داشته، چگونه ممکن است در کل شهرداری در آن تاریخ ۳۰ هزار نفر شاغل باشند؟

وی خاطرنشان کرد: برغم افزایش مأموریت ها و وظایف شهرداری و افتتاح هزاران مرکز فرهنگی – ورزشی – خدماتی و اجتماعی، شهرداری تهران افزایش نیرو نداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا