اجتماعی و فرهنگی

جدی شدن تغییرات در سازمان ورزشی شهرداری/ گزینه های احتمالی ریاست چه نفراتی هستند؟

به گزارش شورا‌آنلاین، پس از تغییر مدیریت شهری و روی کار آمدن محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران، تغییر و تحولات مدیریتی در شهرداری سرعت گرفته و پس از معاونت ها و سازمانهای تابعه شهرداری، یکی از سازمانهایی که تغییر مدیر آن کلید خورده است، سازمان ورزش شهرداری تهران است.

از محمد دادکان، محمد جمشیدی، نصرالله سجادی، عزیز الله محمدی و هادی ساعی به عنوان جدی ترین گزینه هایی ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران نام برده می شود.

کارشناسان معتقدند با توجه به اهمیت کلانشهر تهران در توسعه و ترویج ورزش در بین شهروندان به ویژه رشد و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی، طی سالهای گذشته ورزش پایتخت نتوانسته به وظایف ذاتی خود عمل کند و عملا موفقیت چندانی در ورزش شهروندی نداشته است و می طلبد که مدیریت شهری، با بازنگری در مدیریت و برنامه ریزی در حوزه ورزش به خواسته به حق شهروندان پاسخ دهد.

استفاده از نیروهای جوان، باانگیزه، با سابقه و تفکرات ورزشی و اجرایی، صاحب فکر و خلاق که توانایی تحول در ورزش تهران را داشته و بتواند جایگاه از دست رفته آن را بازیابد، اهمیت زیادی دارد.
منبع:فارس

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تهران مشکلاتی فرای ورزش دارد و اصولا در وظایف شهرداری مندرج در قانون شهرداریها، مقوله ای به نام ورزش را جزو وظایف شهردار مشاهده نمی کنیم. اینکه درآمدهای شهرداری در حالی صرف موارد متفرقه شود که اعلام می گردد این نهاد بدهیهای زیادی دارد قابل تامل است.
    مطابق نص صریح قانون، شهرداری مسئول حمل و نقل بار و مسافر در محدوده شهراست و هر کسی فقط یکبار تهران را ببیند، گواهی می دهد که این وظیفه شهرداری به خوبی انجام نشده. شاهد کمبود ظرفیت در حمل و نقل عمومی در ساعات اوج ترافیک هستیم و جا داشت شهردار به جای خرج کردن پول شهروندان در راه ورزش (که متولی خاص خودش را دارد) به مقوله ترافیک می پرداخت که نه تنها باعث تلف شدن عمر شهروندان در ترافیک می شود بلکه مسایل جانبی مثل آمار بالای تلفات ناشی از حوادث رانندگی و نیز آلودگی غیر قابل تحمل هوای این کلانشهر را نیز در پی دارد.
    منحل نشدن این سازمان یک نمره منفی برای شهردار جدید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا