شورای شهر

آقای حکیمی پور ما هم خیلی چیزها می دانیم و نمی گوییم!/شکایت نه اما قانون برخورد می کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر که یکی از شاکیان این پرونده است در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین گفت:واقعا انتظار نداشتم از همکارانی که افراد با تجربه ای هستند و وضعیت اجتماعی و سیاسی کشور را می دانند بیایند و چنین لیست مهمی را که هنوز صحت و سقم آن ثابت نشده را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

 

وی افزود:قانون به خود او اجازه داده است به عنوان عضو شورا تا اگر تخلفی را از اعضا یا شهرداری می بیند پیگیری کند و اگر ثابت شد که تخلفی صورت گرفته، بعد بیایند و آن را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

 

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد:واقعا انتظار زیادی نیست که دوست و همکار خوبم قبل از اینکه چنین لیستی را در اختیار رسانه ای قرار دهد، حداقل با رییس شورا مشورت می کرد یا حداقل با رییس کمیسیون نظارت در میان می گذاشت.

 

قناعتی در خصوص اینکه چه واکنشی نسبت به این موضوع نشان خواهد داد و آیا از احمد حکیمی پور شکایی خواهد شد یا خیر گفت:ما مثل دوستان نیستیم و قصد داریم تا این موضع را در داخل خود شورا حل و فصل کنیم.من خودم به شخصه این امر را به رییس شورا واگذار می کنم تا طبق قانون با این مسئله برخورد شود.

 

وی ادامه داد:باید به این همکار عزیزم بگویم که ما هم خیلی چیزها از شهرداری، دولت و شورا می دانیم اما تا قبل از اینکه مطمئن نشویم این مسائل را جایی بازگو نمی کنیم! من فکر می کنم اگر ایشان در فضایی آرام و بدون هیاهو و طبق اختیاراتی که قانون به ایشان داده بود این مساله را پیگیری می کرد خیلی بهتر بود و لزومی نداشت تا قبل از اینکه مطئن شود این لیست را در اختیار یک خبرنگار قرار دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا