اجتماعی و فرهنگی

در جلسه امروز اعضای شورای پنجم با چمران چه گذشت؟/ گزینه های شهرداری ۴ شنبه معرفی می شوند

به گزارش شورا‌آنلاین، خلیل آبادی عضو منتخب شورای پنجم شهر تهران در خصوص جلسه برگزار شده امروز در ساختمان شورای شهر که با حضور اکثریت  اعضای منتخب شورای پنجم ، تشکیل شد گفت: در بخش اول جلسه روند چگونگی اخذ گزارش ها از وضعیت فعلی و موجود شهرداری و سازمان های تابعه به بحث گذاشته شد که مقرر شد برای آگاهی اعضای شورا نسبت  به وضع موجود ، شهرداری تهران ، معاونت ها و سازمان های آن در زمینه های مختلف گزارش عملکرد خود تا به امروز را جهت جمع بندی و تهیه گزارش نهایی بمنظور ارایه به شهروندان به شورا ارائه کنند. همچنین شورای فعلی و کمیسیون های آن در ارائه گزارشی از فعالیت ها و مصوبات و ارزیابی های انجام شده را در دستور کار قرار دهند که علاوه بر مشخص شدن نحوه برنامه ریزی فعالیت های شورای پنجم ، مردم نیز از وضع موجود در این جابجایی در شورای شهر باخبر شوند.

خلیل آبادی افزود: در بخش دوم جلسه دکتر چمران با حضور در جلسه منتخبین شورای پنجم درباره تاریخچه شورای شهر از ابتدا تا کنون و ساختار کلی شورای شهر توضیحاتی دادند که با پرسش و پاسخ حاضرین همراه بود.

خلیل آبادی صحبت های دکتر چمران را درباره تاریخچه شورا را مفید خواند و البته تغییرات در ساختار شورای شهر ، با توجه به تعدیل اعضا از ۳۱ نفر به ۲۱ نفر را امری بهبود بخش برای افزایش راندمان کاری شورا ندانست و گفت: با توجه به کاهش غیرکارشناسی تعداد اعضای شورای شهر تهران ، ری و تجریش به نظرمی رسد شورای پنجم ملزم به تغییرات اساسی در ساختار و مدیریت اجرایی خود می باشد.

خلیل آبادی همچنان ادامه داد: بدلیل فشردگی زمان در جلسه امروز فرصت نشد تا دستور اول این جلسه که رفع ابهامات و تصویب موارد باقیمانده از فرآیند انتخاب شهردار بود مورد بررسی قرار بگیرد و به همین دلیل به جلسات بعدی شورای پنجم موکول شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم شهر تهران در خصوص انتخاب شهردار تهران که این روزها بسیار مورد توجه رسانه ها است گفت: در این جلسه هیچ صحبتی درباره شهردار تهران انجام نشد ، اما جلسه بعدی شورای پنجم که قرار است در چهارشنبه همین هفته مورخ ۱۴ تیرماه تشکیل شود ، هر عضو شورا ۳ فرد پیشنهادی خود را برای انجام بررسی های بیشتر و جلب رای شورا ارائه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا