مدیریت شهری

فراخوان طراحی یادمان جان باختگان هواپیمای مسافربری اوکراین

سازمان زیباسازی شهر تهران در نظر دارد یادمانی را به یاد جان باختگان پرواز شماره ۷۵۲ در فضای مناسبی از شهر تهران نصب کند و به همین جهت فراخوان طراحی یادمان جان باختگان هواپیمای مسافربری اوکراین منتشر شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ بهره مندی از آثار هنری در فضاهای شهری و ایجاد فضای ارتباطی این آثار با شهروندان، در طراحی منظر شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

از این رو سازمان زیباسازی شهر تهران با انتشار فراخوانی از هنرمندان و معماران دعوت کرد تا طرح های پیشنهادی خود را در قالب المان و مجسمه شهری با موضوع یادمان جان باختگان پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین به این سازمان بفرستند.

بر اساس این گزارش؛ هنرمندانی که قصد دارند در این فراخوان شرکت کنند می توانند تا ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ثبت نام و طرح های خود را ارسال کنند.

ارتباط موضوعی و مفهومی ایده ها و طرح های ارائه شده با موضوع فراخوان، طراحی اثر متناسب با محل پیشنهادی و طراحی محیطی محل نصب و پایه از شرایط ارائه طرح در این فراخوان است.

داوری و انتخاب آثار براساس نگاه هنرمندانه، خلاق هنرمند، طراحی و اجرای حرفه‌ای از سوی شورای تخصصی آثار حجمی انجام و تایید نهایی طرح ها صرفاً از طریق بررسی ماکت اجرایی صورت می گیرد.
همچنین ماکت ارسالی باید از مصالح مقاوم باشد درغیر این صورت سازمان هیچ مسئولیتی در قبال سلامت ماکت نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش؛ هنرمندان می توانند در مهلت تعیین شده، با مراجعه به واحد تأمین طرح مدیریت آثار حجمی و تحویل تصویر طرح پیشنهادی در قالب ماکت حجمی یا طراحی سه بعدی (در مورد پیشنهاداتی که به صورت فایل نرم افزاری ارائه می شوند، درصورت تایید ایده اولیه توسط شورای هنری، ارائه ماکت پیش از صدور رأی قطعی الزامی است)، ارائه توضیح و توجیه طرح پیشنهاد شده، ارائه مختصات و مشخصات اثر ( جنس اثر، ابعاد اثر، تکنیک ساخت و ….)، ارائه قیمت پیشنهادی و برآورد هزینه دقیق، رزومه مستند و تصویری هنرمند و تکمیل فرم ثبت نام؛ در این فراخوان شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا