مدیریت شهری

اجرای طرح دیوارنگاری با موضوع شهدای افراسیابی

طرح دیوارنگاری مژگان حبیبی در منطقه ۱۳ با موضوع یادمانی شهدای افراسیابی اجرا می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مژگان حبیبی هنرمند نقاش درباره طرح خود گفت: شهریور ماه سال گذشته ورکشاپی با موضوع یادمان شهدا برگزار شد که این ورکشاپ بازخورد های مثبتی داشت و در این ورکشاپ ۱۰ طرح انتخاب شد که خوشبختانه طرح من مورد تایید قرار گرفت.

حبیبی در ادامه بیان کرد: بعد از اینکه طرح تایید شد اصلاحاتی صورت گرفت و قرار شد اجرا شود ولی به دلایلی اجرا با تاخیر همراه شد زیرا دیوار حساسیت بالایی داشت و ما باید همه جوانب را در نظر می گرفتیم در نتیجه بعد از نامه نگاری های لازم داربست ها زده شد و از ۱۹ خرداد ماه سال جاری نقاشی را شروع می کنیم.

این هنرمند افزود: دیواری که قرار است طرح اجرا شود کلا به شهدای افراسیابی اختصاص دارد فقط قبلا به صورت پرتره بود و ما تصمیم گرفتیم یک سری فیگور و چیدمان را به آن اضافه کنیم که در مجموع نقاشی متفاوتی خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: دیواری که برای این طرح انتخاب شده است چون ارتفاع دارد از همکاران کمک گرفتم زیرا پروژه سنگینی است. همچنین در این طرح از یک یا دو رنگ بیشتر استفاده نشده است زیرا دیوار کناری رنگ خاکی رنگ دارد و دوست داشتیم هر دو دیوار با هم همخوانی داشته باشد در نتیجه بیشتر از رنگ های خاکستری استفاده می کنیم.

این هنرمند در پایان گفت: این نقاشی دیواری در منطقه ۱۳، خیابان پیروزی، خیابان بیمارستان فجر و ساختمان مرکزی مخابرات اجرا می شود و اجرای این اثر تا یک ماه آینده به پایان می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا