شورای شهرصفحه اصلی

انتقاد شورای شهری ها از بی توجهی به حمل و نقل عمومی در بودجه ۱۴۰۰

عضو شورای شهر تهران با اشاره به عدم تأمین منابع مالی توسعه حمل و نقل عمومی در بودجه ۱۴۰۰ گفت: اگر برای مقابله با آلودگی هوا چاره‌اندیشی نکنیم نمی‌توانیم پاسخگوی مطالبات مردم در آینده باشیم.

به گزارش شوراآنلاین، سیدآرش حسینی میلانی در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار در مورد بودجه حمل و نقل عمومی در مجلس گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که میان سه کمیسیون‌های شوراها، اقتصادی و عمران در مجلس انجام شده پیشنهاداتی در مورد بودجه توسعه حمل و نقل عمومی به کمیسیون تلفیق ارائه شده است.

وی افزود: اختصاص ۱۰۰ میلیون یورو جهت اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از محل صندوق توسعه ملی و افزایش ردیف اعتباری کمک به حمل و نقل عمومی از ۵۰۰ میلیارد به ۵ هزار میلیارد برای کل کشور از جمله پیشنهادات به کمیسیون تلفیق بوده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متأسفانه پیشنهادات مربوط به حمل و نقل عمومی تصویب نشده و من از فراکسیون‌هایی مانند مدیریت شهری و محیط زیست درخواست دارم این موضوع را پیگیری کنند.

میلانی تأکید کرد:‌اگر امروز برای آلودگی هوای تهران در بودجه ۱۴۰۰ چاره‌اندیشی نشود نمی‌توانیم پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردم در آینده باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا