اجتماعی و فرهنگی

هشدار مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) به تهرانی‌ها/ فریب آمار کرونا را نخوری

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه شرایط کرونا شکننده است و نباید فریب آمار را خورد، گفت: با کوچک‌ترین غفلت به شرایط سخت باز خواهیم گشت‌.

به گزارش شوراآنلاین، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تأکید بر سخنان وزیر بهداشت اظهارداشت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبان ٩٩ باز خواهیم گشت.

وی افزود : بخشی از رعایت پروتکل ها به شهروندان عزیزمان باز میگردد و بخشی نیز به نهادها و مسوولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی‌های بی رویه باز می‌گردد.

 مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل‌ها و محدویت ها تصریح کرد: در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبانماه باز خواهیم گشت، لذا باید رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت : نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسوولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت ها را رعایت کنند.

وی افزود توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا است و تاکید می کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا