شورای شهر

شاید رییس جمهور شوم!/چمران با جان و دل کار می کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اسماعیل دوستی در خصوص اینکه در نظر سنجی شورا آنلاین به عنوان کار آمدتربن عضو شورا انتخاب شد گفت: من اول باید از پایگاه شورا آنلاین تشکر کنم  که واقعا کار خودش را به خوبی انجام داده است و خوشحالم که چنین سایتی با چنین پتانسیلی فعالیت می کند. صادقانه بگویک که خودم هم باورم نمی شد به عنوان کار آمدترین عضو شورا انتخاب شوم. آخرین باری که نظر سنجی را دیدم خودم در رده سوم حضور داشتم و دعا می کردم تا در همین رده بمانم.اما مردم محبت داشتند و به من رای دادند تا نفر اول و از آن مهم تر به عنوان کارآمدترین عضو شورا انتخاب شوم.

 

وی ادامه داد:این انتخاب واقعا مسولیت من را سخت تر کرده است. به نظر من شاید خیلی بهتر از من هم در این شورا وجود داشت تا به عنوان کار آمدترین عضو انتخاب شود اما خب بالاخره باید به رای مردم احترام بگذاریم و خوشحالم از اینکه آنها حواسشان به نماینده های خودشان در شورای شهر تهران است و کارهای آنها را رصد می کنند.

 

دوستی در خصوص اینکه آیا فکر می کرده با نزدیک به ۵۰۰۰ هزار رای در صدر این رده بندی قرار بگیرد، گفت:به خدا اصلا چنین انتظاری نداشتم که ۵۰۰۰ هزار نفر بخواهند در این نظر سنجی به من رای بدهند.من به خودم امیدوار شدم و شاید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم! فقط یک بدی که وجود دارد در سال ۹۶ انتخابات شورا و ریاست جمهوری همزمان است و نمی دانم در کدام انتخابات شرکت کنم. 

 

وی ادامه داد:۵۰۰۰ هزار نفری که به من رای دادند واقعا مسولیت من را سخت تر از قبل کرده اند و خدا کند بتوانم از پس این مسولیت بزرگ بر بیایم.

 

عضو شورا ی شهر در خصوص اینکه فکر می کند دلیل این انتخاب از سوی مردم چه بوده است، گفت:اولا که آنها به من لطف داشتند و این انتخاب را انجام دادند.ثانیا من فکر می کنم ما نماینده مردم در شورای شهر تهران هستیم و شاید من توانسته ام کمی از حرف های آنها را در صحن علنی شورای شهر بازگو کنم.

 

اسماعیل دوستی در خصوص اینکه عده زیادی از مردم کوهدشت و زاگرس نشین ها به او رای دادند، گفت:یکی از محاسن فضای مجازی این است که شما در هر جای دنیا هم که باشی به این فضا دسترسی داری و من فکر می کنم این یک چیز خیلی طبیعی است که مردم بتوانند از هر جا که بخواهند در فضای مجازی حضور داشته باشند. یک روز تلفن همرا بنده زنگ خورد و شماره خارج از کشور بود. از من سوال می کرد که می توانم در این نظر سنجی شرکت کنم یا خیر. من هم گفتم چرا نمی توانید! منظور من بر این است که مردم در این نظر سنجی از هرجا که می توانستند شرکت کردند و من هم از تک تک آنها تشکر می کنم.

 

دوستی در پاسخ به این سوال که شخص شما کدام عضو را کارآمدتر از بقیه می دانید،گفت:من در این نظر سنجی شرکت نکردم اما اگر بنا بر رای دادن بود، قطعا به آقای چمران رای می دادم نه خودم.ایشان واقعا زحمت های زیادی می کشد که شاید مردم آنها را نبینند اما واقعا با تمام توان و جان و دل کار می کند.

 

عضو شورای شهر در خصوص اینکه جواب شما به این آرا چه خواهد بود گفت:من همان اول هم گفتم که مسولیت من خیلی سخت تر از قبل شد و توانم را چندین برابر می کنم تا جواب این محبت را بدهم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد:یک پیشنهاد به شما می کنم. اینکه از این مدل نظر سنجی ها هر شش ماه یک باربرگزار کنید. فکر می کنم اثر مثبتی در کارهای اعضای شورا داشته باشد. واقعا از اینکه چنین نظر سنجی را برگزار کردید تشکر می کنم و باید همین روند را ادامه دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا