مدیریت شهری

پیگیری اظهارات دبیر ستاد تنظیم بازار کشور در مورد قیمت سیب؛ قیمت سیب و پرتقال در میادین میوه و تره بار چند است؟

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور در جلسه روز گذشته این ستاد در مورد قیمت میوه در بازار به قیمت سیب در میادین میوه و تره بار تهران اشاره کرد و گفت: هر کیلوگرم سیب قرمز و سیب زرد در میادین حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش شوراآنلاین، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده از جانب برخی رسانه‌ها در مورد این بخش از اظهارات دبیر ستاد تنظیم بازار کشور، ضمن تأیید سخنان ایشان اعلام کرد: در حال حاضر، قیمت سیب قرمز در میادین میوه و تره بار زیر ۱۰ هزار تومان و به طور مشخص هر کیلوگرم ۸۹۰۰ تومان و قیمت سیب زرد نیز در میادین زیر ۱۱ هزار تومان و به طور مشخص هر کیلوگرم ۱۰۸۰۰ تومان است.

پرتقال نیز در میادین میوه و تره بار بین ۱۱۵۰۰ تومان تا ۱۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و در حال حاضر، قیمت هر کیلوگرم پرتقال رسمی و بیروتی ۱۱۵۰۰ تومان، پرتقال تامسون شمال ۱۱۸۰۰ تومان، پرتقال والنسیا ۱۲۵۰۰ تومان، پرتقال توسُرخ ۱۲۹۵۰ تومان و پرتقال تامسون جنوب ۱۴۵۰۰ تومان است.

گفتنی است، میانگین قیمت هر کیلوگرم انواع سیب در سطح شهر ۱۶ تا ۲۰ هزار تومان و میانگین قیمت هر کیلوگرم انواع پرتقال در سطح شهر ۱۹ تا ۲۴ هزار تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا