مدیریت شهری

مسئول سامانه ۱۸۸۸ بازرسی شهرداری منطقه چهار تهران خبر داد: کاهش ۷۳ درصدی پیام های مفتوح سامانه ۱۸۸۸ در منطقه ۴

مسئول سامانه ۱۸۸۸ بازرسی شهرداری منطقه چهار تهران از ارتقاء و بهبود کمیت پاسخگویی به پیام های شهروندی و کاهش حدود ۷۳ درصدی پیام های مفتوح این سامانه در کارتابل نواحی ۹ گانه خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران ” هادی صدیقی ” با اشاره به تاکید شهردار منطقه در خصوص بهبود بررسی و پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ با همکاری حوزه های مربوطه گفت: در شش ماه گذشته ماندگاری پیام های کارتابل نواحی از مجموع ۱۱۶ پرونده با ۷۳ درصد کاهش به ۳۰پرونده رسیده است که با توجه به حجم پیام های انباشت شده از سنوات گذشته و نیز ورودی پیام ها جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: همچنین پیام های مفتوح موجود در کارتابل معاونت ها و ادارات مستقل به ۹۷ درصد کاهش یافته است.

مسئول سامانه ۱۸۸۸ بازرسی منطقه چهار تهران با اشاره به اینکه این کاهش با تلاش همکاران حوزه های اجرایی و ستادی منطقه به دست آمده است افزود : پاسخگویی به درخواست های شهروندان در این سامانه مطابق با شاخص کمی و کیفی ستادی بوده که در همین راستا شاهد کاهش چشمگیر پیام های مفتوح موجود در کارتابل نواحی ۶و ۷به ترتیب با ۹۵درصد و ۹۲ درصد بوده ایم که در ناحیه ۶ از ۴۳ پرونده به ۸ پرونده و در ناحیه ۷ از ۳۴ پرونده به ۴ پرونده کاهش یافته است.

صدیقی با اشاره به افزایش رضایت مندی شهروندان که از مهمترین اهداف مدیریت شهری است ،گفت: دقت و کیفیت رسیدگی به پیام هایی که نیازمند تامین اعتبار وزمان بر هستند نیز در برنامه اجرایی محلات لحاظ شده است تا نیازهای محلی شهروندان هرچه سریع تر برطرف شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن