ورزشی

تیموریان: قرارداد کی‌روش دیر تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین آندرانیک تیموریان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که تیم ملی تشکیل شده و بعد از مدت‌ها با تیم کره جنوبی بازی دوستانه خواهیم داشت. امیدوارم که بتوانیم به شرایط آرمانی در این چند روز برسیم و بازی قابل قبولی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

وی در مورد اینکه رقبای ایران بازی‌های دوستانه زیادی انجام دادند اما ما تنها دیدار مقابل کره جنوبی و فلسطین نهایی شده و این باعث می‌شود تیم ما نتواند خوب آماده شود تاکید کرد: به هر حال تا بوده همین‌طور بوده است. یک جورهایی حرف شما را قبول دارم. قرارداد کی‌روش دیر تمدید شد و این مسائل صد در صد تاثیر داشته است. تیم‌های خارجی بازی‌های دوستانه خود را پر می‌کنند و منتظر ایران یا هیچ تیم ملی دیگری نخواهند ماند.

بازیکن تیم ملی تاکید کرد: امیدواریم همین بازی‌های کم دوستانه بتواند باعث آمادگی تیم ملی شود. ما قبل از دیدار با فلسطین اردوی آفریقای جنوبی را داریم که امیدوارم بازیکنان بتوانند به شرایط آرمانی خود برسند.

وی درباره وضعیت خودش یادآور شد: من آماده هستم و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

تیموریان در مورد اینکه تیم ملی چه تفاوتی با سال‌های گذشته کرده تصریح کرد: تیم ملی کاملا جوان‌تر شده است. بازیکنان باتجربه هم به تیم ملحق شده‌اند که آینده‌دار هستند امیدوارم جوانان ما به خوبی آماده شوند همانطور که تاکنون عالی کار کرده‌اند و بتوانیم در آینده تیم جوان و آماده‌ای را به کشورمان تحویل دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا